Gå til innhold

Skriv ned fantasien din:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært gøy å hatt en ryddig tråd her som man kan legge inn fantasien sin,

Min fantasi idag var: Jeg er på hotellrommet...det banker plutselig på. jeg åpner og det komer en kraftig og kjekk mann inn. han kommanderer meg inn på hotelsengen ,på alle fire, han trekker ned busen min og begynner å slikke meg,mens han snakker dirty til meg...så spør hanom jeg er jomfru for jeg kjennes så stram ut...så spør han om jeg er klar får pikk...så støter han inn i meg noen ganger før jeg kommer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig... Fantasien min er å få soldatene litt overalt egentlig! Dejlig!

• 6 måneder senere...
Skrevet

min fantasi er å gjøre det med det samme skjønn ;)

Skrevet

Har ulike fantasier om å bli sett på.

En fantasi handler om at sjefen ber meg med være med på møte med noen japanske forretningsforbindelser. Det starter med at han ber meg ta på litt utfordrende klær: miniskjørt, høye hæler osv. Japanerne sitter stadig og glor på meg under møtet. Etter møtet går vi i hotellbaren og tar noen drinker. Sjefen ber meg om å gjøre forskjellige ting, gradvis mer utfordrende. Jeg skal bøye meg ned for å plukke opp noe, slik at de får et glimt av rumpa mi. Jeg skal danse med dem og presse brystene inn mot dem. Jeg skal sette meg med føttene oppi sofaen og bena fra hverandre, liksom uten å tenke på det, slik at de kan se opp under skjørtet mitt. Jeg får vite at det er viktig for å få kontrakten at jeg gjør disse tingene, jeg skal også få klekkelig betalt. Etterpå blir alle med opp på rommet til en av japanerne; han har en skikkelig luksussuite. Vi bestiller flere flasker champagne, jeg begynner å bli brisen og det gjør de andre også. Japanerne glor på meg hele tiden, smiler og smisker, snakker japansk til hverandre, ler og ser på meg. Sjefen begynner åpenlyst å beføle brystene mine; først utenpå blusen, senere drar han den opp og beføler meg utenpå bh-en. Han hvisker at han tror vi er like ved å få kontrakten. Jeg er helt med, lener meg tilbake og lar ham holde på mens japanerne ser på med store øyne og ivrige glis. Herfra går fantasien ulike veier. Noen ganger tar sjefen meg mens de ser på, andre ganger blir jeg bedt om å gjøre ulike ting med meg selv mens alle ser på. Og ganske ofte går det for meg før jeg kommer så langt.

En annen type fantasi har jeg når jeg har på TV eller radio. Det må være et ganske tørt "prateprogram", diskusjonsprogram eller lignende. Poenget er at det er menn som sitter og prater om et eller annet seriøst emne. Jeg legger meg til og begynner å ta på meg selv, og så fantaserer jeg om at jeg ligger foran mennene som snakker på radioen og gjør det. De ser på meg mens jeg holder på, men er nødt til å holde seg seriøse for programmets skyld. Mens jeg jobber meg opp, kan jeg tydelig høre hvordan stemmene deres blir anstrengte og hvordan de strever med å holde maska mens de egentlig er sprengkåte. Det funker hver gang.

• 4 uker senere...
Skrevet

Fantasien min nå for tiden er 2 menn. Litt voldtekt aktig på en organisert måte, at jeg selv er med på det. Jeg blir revet av klærne, dyttet ned på sengen. De binder meg med ben og armer ut. Den ene begynner å slikke og fingre meg mens den andre filmer. Jeg blir virkelig fingerpult og med dildo. De elsker det de ser og får ikke nok. begge missbruker meg på den beste måten;). jeg blir knullet og slikket, knadd og fingret og alt kommer på film. Når jeg nesten kommer trekker de seg ut og gir meg en pause så de kan holde på lenger. De har mange forskjellige dildoer og sexleketøy de vil prøve på meg...Og fitta mi er så våt at alt glir lett inn. Fantastisk å bli slikket samtidig som dildoen glir ut og inn, mens de hele tiden ser på. ÅÅÅÅÅÅH TENK SÅ DEILIG.

sitter her våt igjen selv om jeg nettop har hatt deilig seg med mannen min. Jeg ble slikket og fingret og pult god søndag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...