Gå til innhold

Noen med termin 20. februar her da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå går jeg bare å venter på at tiden skal flyyyge avgårde her nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ul terminen min er 20 januar, men termin her inne er 18 for det var mensenterminen, og har ikke endret det siden det skiller så lite. :-) Går bare å venter jeg og, for trodde hu skulle komme 2 januar.... Jeg skal aldri mer bli spådd i tarrot om termindato :-) hehe :-) lykke til :-) håper begge føder snart :-)

Skrevet

hahaha jeg er tydligvis trøtt i dag... synes det sto januar jeg.. men du har jo enda en mnd igjen.... kan trøste deg med at det går så fort atte :-)

Skrevet

Jeg har termin 21.februar. Jeg gleder meg sånn, men trenger tiden jeg har igjen. Vi har kjøpt hus og må pusse opp noe og få flytta inn før nurket kan komme :-) Men håper jeg slipper å gå over tida. Jeg ble satt igang to uker over med førstemann. Det er slitsomt å gå over termin så vil helst slippe det denne gangen.

Skrevet

Jeg har termin 21 februar. Skal føde på A-Hus.

Skrevet

Jeg har også termin 20. februar:O) begynner å bli sånn passe utålmodig og lei nå!!!!! hvor skal dere føde dere som har rundt samme datoen, og hvilket kjønn venter dere?? Jeg skal føde på st. olavs og venter en liten gutte-snupp:O)

Skrevet

Jeg skal føde på Gjøvik sykehus og venter ei jente:)

Skrevet

Jeg har menstermin 20. februar, og ultralydtermin 21. Skal også føde på A-hus :)

Skrevet

Termin 22 februar etter UL men jeg var på kontroll på sykehuset og de trodde jeg var en uke lenger så da blir det ca 15. Mens termin 21. Så det blir vel i denne tiden mellom der da sikkert.

Venter jente og skal føde på Drammen.

Skrevet

Jeg har termin 18. februar, men gikk hhv 10 og 6 dager over sist. Nå skal jeg ta MASSE modningsakupunktur, så håper jeg lillejenten kommer til termin!

Skrevet

Jeg har termin 21. Februar, og vi har også kjøpt hus, som vi, eeeeeh han pusser opp:) Håper vi får oss inn om noen uker! Førstemann her hos oss!

Skrevet

skal føde i kristiansund jeg da :)

en stor baby virker det som :P

målte 34 cm i dag jordmora!! :o

alle gnir inn hvor stor jeg er å om jeg skal føde snart å bla bla bla....

har ikke peiling på hvilket kjønn det er, så det blir spennende å se! :)

Jeg tror det blir jente, og blir GANSKE så sjokkert hvis det kommer en gutt :P

hehe

Skrevet

Jeg har termin 20 februar, venter en liten gutt:-)

Skrevet

Jeg har termin 21 februar, skal føde på Gjøvik sykehus og venter ei lita jente:)

Skrevet

Jeg skal føde i Førde -og har ingen aning om kjønn. Så dette blir spennende. Har en gutt fra før

Skrevet

Spennende Nemi. Artig at det er flere i samme båt. Jeg sier at jeg står for kommandering og planlegging mens han får pusse opp :-) Heldigvis får vi mye hjelp da. Men det er enda 2 uker til vi får huset. Så tidsklemma er helt klart til stede.

Skrevet

Jeg har menstermin 15.feb og privat ul 23.feb + ordinær ul 27.feb.

Jeg venter nr. 3 og begge de 2 andre kom på menstermin. Ca 8 dager før ordinær ul. Regner med rundt 20 selv, men håper på å ikke føde før 27.for da mister jeg jo permisjonsdager. Detta blir spennende :) Men føler liksom ikke at jeg har rukket å vært gravid enda......så hu kan bare bli inni der leeenge til :)

Skal foresten føde på AHUS.

Skrevet

Jeg har termin 20. feb, og skal føde på Bærum.

Vi får en lillesøster til våre to gutter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...