<3Nynne<3 Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Er det noen flinke damer som kan anbefale noen nettsteder, event bøker som foklarer strikkeoppskrifter? Er helt fersk i feltet, og har foreløbig kun strikket et babyteppe, frem og tilbake. Ha nå lyst til å avansere litt, men forstår fint lite av de oppskriftene jeg har kikket på.
ljre Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Det er ei bok som heter myk start som mange synes er grei å bruke. Ellers har bibloteket litt bøker om strikking. Lykke til.
<3Nynne<3 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2010 Takk for svar, da har jeg litt nærmere målet.
new_dawn Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 www.garnstudio.no har en strikkeskole som jeg synes er god. Der står det forklaring på ulike typer masker og teknikker. Lykke til!
sveits Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 .... ellers kan man gå på strikkekurs www.strikkeskolen.com
Monique8 Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 På youtube ligger det og en masse med videosnutter av all verdens teknikker. Søker du i tillegg på engelsk er det enda mer å finne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå