Gå til innhold

Yoga for Gravide i Drammen


Mamma til to guttegull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne godt tenkt meg å begynne. Når og hvor er det? Må man ha tatt et slags for-kurs eller noe? (intro?)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du trenger ikke noe forkurs :o)

Prisen er 350,- for hele kurset. Tror det er ti torsdager jeg. Starter nå på torsdag, den 14. kl 19:15.

 

for U.G.B. Yoga Skole

Nedre Storgate 20,3015 Drammen

tlf.32836275

www.ugb-yogaskole.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg jammen meg jeg blir med...

Hvordan melder man seg på? Fant ikke noe info om det på hjemmesidene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at du ringer de eller sender en mail.

Husker ikke hva jeg gjorde jeg ....

Så morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så dumt! Nå passa det selvfølgelig ikke denne uka da.. Jeg bor ikke i drammen ennå så det ble litt klønete å dra dit bare for en time... Jeg får høre med de om jeg kan komme neste uke. Skriv litt om hvordan det var da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tullball!

 

Kurset igår var rolig og avslappende. Vi hadde to nyutdannede instruktører som var veldig ok :) Tipper vi var 15-20 gravide jenter på kurs, hvor kun tre var flergangsfødende.

 

Det var mye fokus på avspenning og pust. Vi lærte én øvelse igår og skal lære flere nye fremover som skal settes sammen til et helt treningsprogram.

 

Jeg er veldig fornøyd. Er ute etter nettopp avspenning og pusteøvelser, så dette var midt i blinken for meg. Dersom du ønsker trening så er dette feil kurs. Det vil ikke være noe problem å begynne neste gang i forhold til hva vi har lært i allefall.

 

Hvor bor du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå bor jeg hos mamma da jeg akkurat flytta hjem fra Australia. MEN nå fikk vi akkurat akseptert budet vi la inn på en leilighet i nybyen!! Jippi!! Er så glad!!

 

Jeg skal nok klare å komme meg dit neste uke. Deilig med litt avslapping. Hvis du holder øye med innlegget så kan jeg skrive hva jeg skal ha på meg så vi kan treffes (hvis du vil det da...)

 

Sikkert greit å treffe andre i samme situasjon også...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vil jeg treffe deg :o) Morro!

Jeg gleder meg til neste økt på torsdag. Det var så hyggelig sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nå ble det mye frem og tilbake her... Jeg endte opp med å ombestemme meg jeg. Jeg kommer ikke til å begynne i Drammen da det blir litt tungvint å dra dit bare for å trene. (bor ikke der ennå vet du...)

Dessuten fikk jeg veldig billig trening som student i oslo og de hadde også yoga for gravide. '

 

Kanskje vi treffes ved en annen anledning? Skal du gå på BIM treff eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du ikke reiser til Drammen for å trene en time :)

 

Vi kan helt sikkert treffes ved en annen anledning.

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg kommer til å gå på BIM-treff ennå. Vil iallefall vente litt før jeg gjør det. Føler jeg får dekket behovet for å snakke med andre gravide på yoga-kurset foreløpig.

 

Lykke til med kurset i Oslo. Du får gi lyd fra deg når du kommer til Drammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken helsestasjon går du på? (jordmor?) Jeg skal begynne å gå på marienlyst. Lurte bare på om du visste om de har noe fødelsesforbredende kurs.

 

Jeg tror muligens jeg drar på BIM treff på Torsdag kl 19 for da er jeg i Drammen. Kan jo oppdatere deg på hvordan det er hvis jeg drar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gå til jordmor i Lier kommune. Skal dit første gang 10. februar. Blir spennende. Hun hørtes veldig ok ut i telefonen. Har satt av en helt time til første møtet vårt. Dette må jo bare bli bra :o)

 

Du må fortelle meg om BIM-treffet hvis du drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...