Gå til innhold

Navn på gutt nr 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

18 februar venter vi gutt nr 3 :) Har Sondre og Trym fra før. Disse navnene synes vi er de fineste som er å finne ;) Men nå klarer vi ikke helt å bestemme oss for nr 3. Birk er det som vi står på nå, men vi er liksom ikke sånn: DET VIL VI HAN SKAL HETE :)...... Er liksom ikke helt sikker. Skal derfor ikke navne han før han kommer og vi får sett han.

Men er det noen som vil komme med navneforslag? Noe som passer godt sammen med de 2 andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes det var fine forslag du allerede har fått. Jeg må bare legge til Henrik og Markus. Jeg synes de er så fine, men kan ikke/får ikke bruke dem selv... :-(

Skrevet

Synes Birk var fint, jeg da. Passer fint med Sondre og Trym. Selv sitter jeg 3 dager på overtid og har to aktuelle navn til gutten som skal komme (Jørgen eller Mats), men ingen av dem er sånn "Hurra, kjempefint". Men det kan jo hende de skårer høyere hos deg?

Om jeg ikke kommer på noe bedre for egen del, så blir det jo en av de nevnte, og da vil jeg nok lære meg til å like det bedre etterhvert.

Skrevet

Tror min kommer til å få tilsendt navn fra Folkeregisteret. Finner ikke noen guttenavn som jeg virkelig liker som det samtidig går ann å rope uten at det blir sånn "sinnarop" "Kim" er f.eks ett sånn sinnanavn ved rop. Må ha ett som ender på en vokal.

Har Elise og Endre fra før, men var egentlig ikke noen mening med Eène.

Sliter, termin 26. januar!!!

Får gjøre som mannen min. Håpe på tatovert navn på rompa og "muteknapp" under fotsålen, thi, hi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...