Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Før jeg fikk barn hadde jeg normale bryster. Nå er det bare brystvorter igjen. Jeg har så dårlig selvtillit pga dette! Og så har jeg ikke råd til å betale alt selv :S
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Ja, hvis legen din mener at du har grunnlag til å få det dekket så. Har ikke hørt om mange tilfeller hvor det har skjedd. Hvis ikke har du kanskje råd til å ta opp et lån i banken, og betale et par tusen i mnd til operasjonen er nedbetalt? Eller ennå bedre: spare det du kan hver mnd, til du har nok til å finansiere din egen operasjon...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Det skal MYYYE til for å få dekket slikt da ditt grunnlag KUN er psykisk.. Har man i tillegg medisinske årsaker som f.eks mange med for store bryster har (smerter i skuldre/nakke, sopp under brystene osv) får mange brystreduksjon dekket.. Ta kontakt med fastlegen din og hør, evt ta kontakt med en klinikk som gjør slikt - men ut fra det du forteller tror jeg ikke du vil få det dekket...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Om du sparer en tusenlapp i måneden klarer du det på 2 år. Det er bare snakk om f.eks å jobbe EN kvelds/helgevakt på sykehjem i måneden, så har du silikonpupper om 2 år... Tviler på du får det dekket.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 De fleste har selvfølgelig ikke råd til det. Det er bare å spare og spare. Hvorfor skal samfunnet betale det for deg når det er andre som også kunne tenke seg liknende selv??? Ser du ikke at det blir for dumt. Kan du sponse litt cellulittfjerning, bukplastikk osv for meg? Det er bare å spare og spare. Men dagens unge vet ikke hva sparing er. Ta kontakt med banken så kan de hjelpe deg med hva sparing er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå