Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hvordan er det med dere jenter? Jeg er deppa i dag. Har nok noe med at jeg har sovet minimalt i natt. I går var motet helt annerledes, men i dag er jeg bare lei og frustrert. Forstår ikke hvorfor han ikke kommer snart. De andre kom 9 dager før og 1 dag over termin. Jeg har aldri vært gravid så lenge. Prøver å stole på at kroppen min forstår når alt er klart og setter ting igang sånn som med de to andre, men i dag er det vanskeligere. Va har hatt sex hver dag dette året, men jeg hadde kun 1-2cm åpning igår. Jeg var myk, men livmorhalsen var ikke helt avflatet. Jeg vet at det kan snu på en time det, men det kan like godt ta en uke. Jeg blir satt igang neste fredag hvis babyen ikke er ute før det, men når man går sånn som dette og venter, er 8 dager leeeenge til. Jeg skal prøve å sove litt nå. Håper motet er bedre når jeg våkner.
annabe36 Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Det er utrolig kjedelig å gå sånn å vente! Jeg var 17 dager på overtid da gullet endelig kom sist, og hadde egentlig gitt helt opp. Har fått høre at det er veldig sannsynlig at jeg vil gå over tiden nå også (termin 21.1, så jeg er ikke på overtid enda men foregriper begivenhetene her...). Klarer du å tenke at dette kanskje er siste sjanse på lenge til å hvile og utføre små gjøremål bare for deg selv? Det kan være greit å ha noe på dagsplanen hver dag, kanskje noen små belønninger nå når du har stått på så lenge? Fotterapi, aromamassasje, et deilig langt karbad med en spennende bok? Eller noe praktisk, som å sortere bilder, lese kamerabruksanvisningen? :-) Tenker du føler deg litt piggere etter å ha sovet ut! Lykke til med denne tålmodighetsprøven!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 Takk Tror nok det er lurt å fylle dagene med noe som du sier. Jeg merker at humøret er mye bedre hvis jeg er sosial og ikke sitter for meg selv med tankene mine.
sunshine28 Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Jeg skjønner godt hvordan du føler deg... er 5 dager over jeg å nå. ikke så lenge d men siden leger og jordmødre har sagt siden uke 34 at nå må jeg forvente at hun kom snart,så blir tiden så xtra laaaannnggg.....overtidskontroll imorra så får se hva de sier da. Føler seg stor og tung og jeg prøver og sove mest mulig så dagene går Blir nok satt igang neste fredag jeg også,om de ikke utsetter det til mandag 18 da. men da tror jeg at jeg griner,hehe. Store smerter i rygg og bekken så vil bli ferdig med graviditeten nå. Hehe,ble et klage innlegg d her =) Uansett lykke til. Håper humøret og motet ditt holder seg oppe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå