Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Vi hadde lyst å ta oss en tidlig ferietur i mai- til Kroatia. Da er vesla 4mnd gammel, men vet ikke helt om jeg føler meg trygg på det. Mange her som har reist med fly, utenlands med så liten baby? går det helt fin eller er det veldig tidlig ? hilsen førstegangs
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Det er ikke noe problem å reise med en baby som er 4 mnd gammel, så lenge h*n er i vanlig god form og det ikke er spesielle grunner til at h*n bør holdes hjemme. Vi har reist med våre barn til USA i alle år, og det har bestandig gått kjempegreit. Vi får nr 3 om noen uker, og kommer til å reise til USA til sommeren, da er vesla et sted mellom 4 og 5 mnd.
AneB Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Min datter flydde flørste gang da hun var 3 uker, og har siden det flydd ca 1 gang pr mnd både innenlands og utenlands. Gikk helt fint det Nå er hun 3 år og eeeelsker å være på reise Husk på å gi smokk, pupp eller flakse under letting og landing for å unngå dotter i ørene.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 2-åringen min var vel 3-4 mnd første gang hun var oppe i fry. Det er ikke noe problem i det hele tatt.. Hun ville ikke puppe på flyet da, det er litt trangt mellom setene og hun var for nysgjerrig på ting rundt seg. Hun har hatt smokk i munnen ved letting og landing, så ørene har ikke vært noe problem. Et lite tips bare, ha snor på smokken, er et helvete å få tak i den igjen med barnet på fanget om den detter på gulvet under de trange setene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå