Gå til innhold

2 gangs og maserier i uke 34- flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er såpass at jeg våkner av det om natten men det vare som regel ikke mer en et par timer før det gir seg og kommer igjen senere...

er dette vanlig? det er litt slitsomt- og hvertfall hvis det skal fortsette slik 5,5 uker til....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer nr 3 i mars og jeg våkner om nettene med skikkelige tak i magen. Er så sykt vondt at jeg våkner og klarer ikke å bevege meg. Har hatt litt av dette på dagtid også, men jeg kjenner det best på natta.

Kommer spesielt når jeg ligger på venstre side eller på ryggen.

Men varer dine i et par timer???

Her får jeg 1-2 slike kraftige pr natt, men de varer ikke lengre enn 1min så går det over slik at jeg kan sove igjen.

Har ikke kontaktet jordmor, men skal høre med henne neste uke når jeg skal på kontroll.

Skrevet

Jeg hadde det slik ved forje svangerskap.

Da måtte de riktig nok stoppe fødselen i uke 33 da jeg hadde regelmessige rier, var helt moden og hadde 3 cm åpning. MEn, det var ikke før etter at jeg var innlagt for dette at maseriene kom. Jeg våknet nesten hver natt med vonde maserier/kynnere som varte ett par timer, men som aldri ble regelmessig.

Siden fødselen i utgangspunktet kunne starte når som helst hos meg fikk jeg komme fort til på kontroll, men fikk beskjed om at maseriene ikke hadde ført til større åpning. Jeg fødte datteren min i uke 39+1, og hadde maserier fra uke 33.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...