Gå til innhold

Reimadress til 1 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini blir 1 år i august og skal begynne i bhg. Tenkte å se etter Reima vinterdress på salg nå ,eller senere i vår, den som er ekstra isolasjon i rumpa. Hvilken str skal jeg gå for? 86? Hører noen sier de er stor i str?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er stor i str ja. Jenta mi passet godt i str 80 når det gjaldt armene, men i ryggen og bena ble dressen for kort. Så vi måtte opp i 86, da er den litt for stor.

Det skulle vært en mellom ting, str 83, hehe..

Er ungen din stor for alderen nå eller liten? Du må nesten bare se på det for å beregne str på han. Min jente er litt stor alderen, derfor måtte vi kjøpe 86..

Skrevet

Min var spinkel og tynn så han brukte 74 i fjor. Ble 2 i sptember og bruker 80 i år. Han er er fortsatt tynn og lav for alderen, bruker 86 i bukser og 92 i gensere.

Men i fjor kjøte jeg 86 også på salg, men får ikke brukt den før neste år tenker jeg.

Skrevet

Jeg synes ikke reimadressene er store i størrelsen og jeg har en slank jente.

hun er 86 lang nå og bruker 86 i dress.

Vi har prøvd mange forskjellige dresser fordi vi arver fra flere forskjellige kanter.

De jeg synes er best er reima og name it. Lette å få på og lett å bevege seg i

(hun er 20 mnd, men hun er litt lavere enn gjennomsnitt...)

for valg av størrelse hadde jeg sett på hvor lang/gammel hun er nå og deretter regnet meg frem til størrelsen!

Skrevet

Jeg har 80 til min 1 åring, vår/høstdress det da.(brukes som vinterdress med ull og fleece under). Regner med dressen passer til godt utpå sommeren. Vinterdress ville jeg ikke kjøpt større enn 80. Kjøper du for stor vil den lille ha problemer med å bevege seg.

Gutten min beveger seg fint i vår/høstdressen, men tror han hadde hatt problemer med vinterdressen. Så vinterdress måtte han nok hatt i 74.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...