Gjest Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Tør dere å ta den med ut i vogna til barnet for å se hvor mange grader det er inni vogna? Nå er det jo veldig veldig kaldt ute, og det er vel VELDIG få babyer som sover ute. Men jeg tenker på når det blir litt mildere (-10 og oppover) i været..? Tåler den å stå ute et par timer i kaldt vær, for så å komme inn i varmen? Takk for svar:)
Dossa :) Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har super nova babycall og er fornøyd. Legger den i vogna sammen med snuppa når hun skal sove ute. Der ligger den i opp til 3 timer, og det har ikke vært noe problem når den så kommer inn i varmen
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 vi gjør også d og d går helt fint ihvertfall ved minus 8-9 ;0) og gleder meg virkelig til d blir d igjen,her er d over minus 30 idag brrrrr...
mamman til to gutter Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Vår var innstilt på at en alarm skulle gå når det ble kaldere enn 0grader og jeg tenkte ikke på at det gikk an å skru den av før han nesten hadde sluttet å sove på dagen, så hadde den aldri ute i -10, men kommer nok til å gjøre det med neste.
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Går helt fint:)Hatt min ute i minus 10.Tegnene forsvinner men den virker selv om.Og tegnene kommer tilbake når den kommer inn:) Men annbefaler ikke å ha den så tett på barnets hode.Ha den stående nedenfor eller hengende i nett ved håndtaket grunnet strålingen som kommer fra de.Samme som mobil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå