Gå til innhold

Hvilke mobilabonement har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må skifte da vi ikke skal ha telio lengre.

Ringer en del og sender noen tekstmeldinger hver dag.

Sender også noen mms, men ikke hver dag.

Kan dere anbefale noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ucan2. mange venner har enten dette eller netcom, og da ringer jeg gratis til de. og sender gratis sms til alle med ucan2. men- får høye nok regninger likevel :P

Skrevet

One call - er veldig fornøyd. Får mye lavere regninger enn jeg gjorde med både Chess, Telenor og Tele2 (de jeg har hatt før).

Skrevet

tele2 har vi, og har aldri hatt lavere regninger. Har Tele2 Champion. Der får du familiepakke også :-)

Skrevet

Onecall:) Der får du 120 ringeminutter og 90 gratis sms hver måned.

Mine regninger ligger på mellom 30 og 100 kr i måneden.. Ikke akkurat noe å klage på;)

Er forresten ingen bindingstid, ingen månedsavgift ellernoe. Du betaler kun for det du ringer og sender sms for:)

Skrevet

Jeg har Telenor, og betaler 200 i mnd, men lurer litt på om jeg skal oppgradere og betale 400 i mnd for å kunne ringe gratis til alle.

Hm....

Skrevet

Har også OneCall.

Kjempefornøyd. Fikk regning i går på 72,- Ringer og sender endel mld hver dag.

Skrevet

husmus+lille prompen: hvilke telenor ab. er dette da?

Dere andre som har one call.

Finnes det noe tilbud med telefon eller hadde dere telefon fra før.

Trenger ny mob også serru.

Gjest irismor
Skrevet

Friprat telenor kr 399.- pr måned

Vet ikke om det var det smarteste bytte jeg har gjort. Regningene har ikke sunket så mye. Men beholder det en stund til så får jeg se hva jeg gjør.

Skrevet

Gå inn på telepriser.no, sett inn ca forbruk (se på forrige regning f.eks.) og du får opp hvor mye de ulike abbonementene ville ha kostet deg i mnd:)

Jeg var dum nok til å kjøpe mobil med 12 mnd binding til telenor, og betaler nesten en tusenlapp i mnd... Det blir en dyr telefon. Vanligvis kjøper jeg en grei telefon for et par tusen i butikken, som holder rundt to år, og har vært fornøyd med både onecall og talkmore fastpris:)

Skrevet

talkmore 3000 ringeminutter og 150sms.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...