Gå til innhold

Jeg er så redd for kreft!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bekymringen tar helt over hverdagen min...

Herregud så slitsomt det er å være sikker på at all vondt er kreft..

Har f.eks. hatt vondt i høyre side av hodet og i øyet en stund, og vært fryktelig, fryktelig trøtt, og nå er jeg sikker på at jeg har svulst på hjernen.

Årh altså!

Er det noen som har noen oppmuntrende ord til meg en tidlig Torsdagsmorgen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

Jeg kan jo trøste deg med at tankene dine er helt normale, fordi om det er veldig slitsomt. Jeg hadde det noen lunde likt men var redd for å bli gal jeg da. "tenk om jeg flipper ut å blir sittende å vugge i et hjørne resten av livet"..."hva om stemmer forteller meg at jeg skal skde barna mine" Og når jeg tenkte slik så var det sikkert enda større sjangs for at det kom til å skje, trodde jeg. Spinner seg inn i en ond sirkel. MANGE har det sånn, jeg for psykisk sykdom (noen du sikkert ikke skjønner) Du for kreft, noe jeg ærlig talt ikke skjønner :)

Jeg mistet pappan min i kreft, helt forferdelig! Men jeg går likefullt ikke rundt og bekymrer meg. Det er ikke noen større sjangs fra eller til om sykdommen skulle ramme deg fordi om du tenker sånn, blir jo bare utmattet a det...

Taen prat med legen så får du høre at det er veldig vanlig å bekymre seg slik du gjør. Når du går å kjenner på ubehag så blir det enda værre også :) Betyr ikke at det er kreft av den grunn :)

Lykke til

Skrevet

Undersøk deg hos legen!

Og begynn å spis TeGreen97 fra Pharmanex :)

Det har beviselig stanset utvikling av enkelte typer kreftceller, og spiser du det så er du et steg nærmere å ikke få kreft! :)

Spis sunt ellers, og slapp av :) Kroppens imunforsvar går ned når du er stresset, redd eller lei deg :)

Folk med depresjoner får etterhvert store hull i hjernevevet, men de lever da like godt for det.. Men kjempeekkelt å vite!

Skrevet

Du har helseangst.

Gå til legen, snakk med han.

Les boka "Livet er et usikkert prosjekt" av Ingvar Wilhelmsen.

Følelsene du sliter med er ikke normale og det finnes hjelp å få.

Dumt å bruke opp livet og de gode øyeblikkene på å bekymre deg for kreft når du like gjerne kan dø av hjerteinfarkt om ti år;)

Skrevet

huff jeg også ,mistet min mor i kreft og min far fikk fjernet en nyre nå kreft det også.

Jeg har smerter i hode og øye stikker .Og innbiller meg at jeg har bryst kreft fordi at jeg har veldig vondt i puppen.Har tatt mamografi og ultralyd ,men tenker ,tenk om ikke det syntest på bildene??

Gikk til legen og han sa bare du har kreftofobi og thats it ..

Det er mange som har det sånn men sier ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...