LilleMalin♀♂♂ Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Snuppa her i huset nekter å ta Dvitamindråpene sine og jeg lurer på om det er vanlig å slutte etter noen år, eller om flesteparten tar det "for alltid"?
Espoir Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Vi tar tran fortsatt, både de voksne, de minste og de store barna.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Det beste er vel å ta det for alltid Man trenger sikkert alltid tilskudd av både omega 3 og d-vitamin
*Rutletutt* Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Her tar vi tran og vitamintilskudd både voksne og barn:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Jeg kommer til å begynne å gi tran når jenta mi er litt eldre enn hun er nå (11mnd). Om de ikke finner ut at tran er skadelig da (som jeg leste her om dagen at de skulle forske på..) Nå gir jeg d-vitaminer og hun tar de gladelig imot heldigvis:)
*Pæreis* Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Har enda ikke begynt, og mine barn er mer eller mindre aldri sjuk. Ingen av oss som har fått derre svineinfluensaen engang.. *bank i bordet*
meg & to små vampyrer Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Jeg gir d-dråper nå, men så snart jenta slutter å gulpe er det tran. Og det er så lenge jeg får de til å ta det. Vi voksne tar også tran. Har en mann som nekter å spise fisk, så vi må få det inn på en eller annen måte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå