Gå til innhold

7. januar...hvor mange dager igjen, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

21 dager igjen.. ikke lenge nok.

mannen er dessuten på jobb fra søndager-til fredager (i strekk).. passer dårlig at vesla kommer i den tia.. *stress*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 dager igjen til termindato, og gutten min på 6 år teller ned for meg hver dag. Han synes det er så stas. Han er hjemme om dagen med vannkopper, og minstejenta på 3 venter jeg også får det snart. Kjipt rett før fødsel og i går måtte jeg ta blodprøve om jeg selv har hatt vannkopper som liten, noe jeg tror jeg har hatt. Ellers i fin form, men sinnsyk tung og stor...puh....lite trim på glattisen her...

Skrevet

13 dager igjen her...

Skrevet

10 :D

Kjenner jeg begynner bli litt nervøs nå.. :o

Skrevet

59 dager her. Babytøy er i hus og vasket, nå mangler jeg bare alt det andre :-) Og baby da selvfølgelig...

Skrevet

62 dager igjen og begynner å bli litt utålmodig fordi jeg er så plaget med bekkenløsning, og det blir bare verre! MEN den lengste tida er jo over så det er lys i tunnelen ;D

Har det meste på plass siden dette er nr 3, må bare supplere med litt klær. Ellers har jeg små-shoppet litt nå og da ;o)

Skrevet

21 dager igjen.I morgen er jeg det dei kaller fødeklar.

Skrevet

23 dager igjen. Begynner å få ting klar nå. Skal bare skru sammen litt ting.

Skrevet

17 dager igjen,og håper ting begynner å skje snart! har masse vonde kynnere og menssmerter!

Lykke til alle mann=)

Skrevet

3 dager over termin, og storesøstrene på 3 og 5 lurer på hvorfor ikke lillebror kommer snart. Jeg lurer også..det er så kjeeedellig å sitte inne i kulda å vente. Har ikke ork eller energi til å gjøre noe særlig heller...

Skrevet

54 dager igjen. 14 dager igjen til høygravid :-)

Skrevet

8 dager igjen. Mye nedpress og vonde kynnere. Ekstremt vonde. Ingen tegn på at fødselen er nær, desverre. Er så klar for å bli mamma igjen.

Skrevet

44:O) blåser masse fødestøv i de retninger som har termin i disse dager!!!

Skrevet

19 dager igjen og gleder meg til å kunne skrive det samme som deg. Masse lykke til. Håper du slipper å gå massse over tiden!

Skrevet

3 dager til termin og jeg klarer knapt å vente et sekund til!! Men har overhode ikke tegn til at noenting som helst er i gang. Bare svake kynnere. Så jeg kommer sikkert til å gå laaangt over tiden.

Skrevet

3 dager til termin og jeg klarer knapt å vente et sekund til!! Men har overhode ikke tegn til at noenting som helst er i gang. Bare svake kynnere. Så jeg kommer sikkert til å gå laaangt over tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...