Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hei! Jeg har en datter som er fødd 29.11.09, hadde termin 25 desember, så hun er født nesten en mnd for tidlig.. Noen sier at hun egentlig bare er to uker gammel i utvikling, gjelder dette det samme for kolikk? De sier at etter at barnet er en mnd gammel, så er det sjelden kolikk oppstår... Hun er snart 6 uer gammel, men siden hun egentlig bare er to, kan kolikken fremdeles komme da?????
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Det gjelder sikkert ikke for dette. Hun har jo fått melk siden hun ble født og takler det bra :-) Kos deg uten bekymringer!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 nja... jeg tror egentlig ikke det, for det er jo noen som mener at det har noe med en umodent tarmsystem å gjøre... så om hun ikke har vist tegn til noe før nå så vil jeg jo tro at hun ikke vil være plaget med det. er jo rart at det plutselig skal komme nå liksom. sønnen min var plaget med det fra fødsel av..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Okei, tusen takk No vart jeg skikkeli letta! Off, så fælt Lenge han hadde det da?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 vi var raskt ute med å ta i bruk alle råd. han startet på sykehuset med hylgrinig da var han 1 døgn gammel... og var helt utrøstelig, typisk kolikktegn.. da han var 11 dager gammel ringte vi kiropraktor, hun sa at de vanligvis ikke starter med behandling før de er 3 uker. Men hun ville prøve... 3 behandlinger og han var kvitt det. Men han får kun MME (kan ikke amme pga medisiner), og vi byttet for en tid tilbake til økologisk MME og etter det er han en veldig fornøyd gutt. Han er nå 8 uker og ingen tegn til mageproblemer mer.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 De fleste babyer har ikke kolikk. Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå