Gå til innhold

hvor mange "gamle" er her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk ei datter i november 05 å hang her hele tiden omtrent... er veldig spent på om det er noen av di "gamle" her enda, å om dere har fått flere,hvor mange evt på vei ... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var Emilie84*venter en liten prins* eller noe i den duren :) Fødte 29 januar 2006 så jeg var her iallefall når du også var her :)

Jeg venter nr to i mai 2010 :)

Skrevet

ditt nick kjenner jeg også igjen ja... :)

Skrevet

Jeg var her i 2001/2002, fødte en datter i mars 2002. Er så lenge siden at jeg ikke husker nicket mitt, he he

Har nu termin i februar.

Skrevet

Har "hengt her" på og av siden 2004. Fødte i april 2005, november 2006, og har nå termin 3. februar :o)

Skrevet

Hei

Jeg fødte min lille prinsesse 29 januar 2006, så jeg er gammel...........

Skrevet

morsmt å se hvor mange av oss "gamle" som enda er her.... :)

Skrevet

Jeg har byttet nick og vært "ute" i flere år, men er tilbake nå ;-) Fikk en gutt i Juni 2006 og har termin Juli 2010 nå :-D

Skrevet

Jeg "bodde" her inne i 2005/2006..Fikk en gutt april 06..samme nick som nå.

Har nå termin 2 juli.

Skrevet

Fikk en sønn i august 2005. Var mye her inne i tiden før han kom til verden. Men ikke veldig aktiv. Så var jeg vel egentlig ikke inne igjen før jeg ble gravid i mars 2009, mistet, og ble gravid på ny i august og har nå termin 06.mai :)

Skrevet

Jeg har vært her i alle svangerskapene:) Desember 03, august 05, juni 08 og venter nå i mai. Har hatt samme nick hele tiden.

Skrevet

juli 2006 fikk jeg en gutt - men med annet nick : mybaby!

Skrevet

Jeg har vært her siden sidene startet opp og slenger fortsatt innom av og til selv om jeg ikke "hører til" her lenger siden minsten ble født i nov 05.

Skrevet

jeg hang her inne mye i 04/05, fikk en gutt i september 05...siden dess har jeg vært innom i ny og ne, var mye i 09 da jeg ble gravid og mistet, og har nå termin i aug 10=)

Skrevet

jeg fødte en gutt i 2002

Skrevet

Jeg var her i 06, fikk en jente november 06. Nicket da var scorpionbaby.

Nå venter jeg i september.

Skrevet

Er her enda jeg også... fortsatt uten en baby... men er mest på habituell abort når jeg er her inne en sjelden gang.

Skrevet

Var her i 2006, og medlem i maiklubben men fikk en gutt i april. het vel jannine den gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...