shetta Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Fikk nr 2 på nyttårsaften Og det er jo 5,5 år siden sist.. Jenta mi var glupsk ved puppen:) Tømte alltid begge bryst, men hun hadde jo også kolikk. Nå har jeg fått en bedagelig liten gutt, som er 6 dager i dag Han er jo helt motsatt.. Tømmer ikke et bryst engang, og er fornøyd med det.. Blir bekymret jeg da..!! Syntes det er i minste laget. Hvor mye spiser/spiste barna deres?? Må også tilføre at jeg hadde skikkelig fet melk med førstemann, så hun la på seg MASSE! Og i vekt var de helt like ved fødsel. Han sover jo godt da, 5 timer om natta, og ellers går det mellom 3 og 4 timer mellom måltidene. Håper noen klarer å hjelpe meg og mine bekymringer..
miapia Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Slapp av! Det er hun som drakk mye, ikke han som drikker lite. Hadde også fløte første gang, men lettmelk andre gang, nr. to la på seg bra fordet :-)
Babyønske �� Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Hvis det går 3-4 timer mellom hvert måltid, og 5 timer om natta så får han nok det han trenger. Han hadde nok sagt fra om han var sulten oftere. Så du har nok fet og nok melk ja. Min gutt spiste hver 3. time fra 1 bryst døgnet rundt, til han var ca 6 mnd. La helt normalt på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå