Gå til innhold

Hvor lenge kan jeg holde graviditeten hemmelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 17 uker på vei med mitt femte barn, og jeg vil holde det hemmelig så lenge som overhodet mulig. Jeg vet at min samboer rett og slett ikke ønsker seg flere, men jeg kan jo ikke noe for at jeg blir gravid hele tiden. Er glad i alle ungene, og jeg gleder meg til denne også. Men det gjør nok ikke han, for han har i tillegg 3 som han betaler bidrag på og ikke har kontakt med, så det vil si at han har 6 barn allerede siden 3 av mine også er hans. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Det begynner å synes, men han har faktisk ikke kommentert noe ennå. Jeg prøver å finne en god anledning til å la det bli en positiv overraskelse for ham slik at han også kan glede seg. men jeg må bare vente på rett tid. Hva ville dere gjort? Kanskje si det over en god middag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 17 uker på vei og han vet ikke om det?? Hihi, di tøvsjur!

Skrevet

Oi, her i huset måtte jeg tisse på glass slik at han kunne være med å ta selve testen. Jeg ville nok ha sagt det før det synes for godt i hvertfall, i tide til å være med på ordinær UL kanskje. Hvis han legger merke til at du stikker ut litt mer er det ikke rart om han ikke sier noe, for han tror sikkert ikke at du ville holdt det skjult om du var det...Han kan ikke foreslå abort lenger nå i hvertfall.

Skrevet

Ja, jeg var på innvendig ul for omlag 10 uker siden, da jeg fikk positiv test. Det synes ikke godt på meg ennå, men jeg begynner å se det selv. Går mye med tunika og tights, så andre ser det nok ikke så godt.

Det ser ut som du tror jeg tuller. Jaja, du får bare tro hva du vil.

Skrevet

Han får sterrilisere seg om han ikke vil ha flere barn da. Er ikke bare ditt ansvar. Men hva sier du når han spør da?

Skrevet

Hehe enten har du en stor hengemage fra før av, ellers så er dette reinspikka tøv og tull!

Skrevet

Godt gjordt å klare å skjule en 17ukers mage når det er ditt 5 barn! Hadde det vært første så... Men etter 4 er magen temmelig strechy, og med mindre du går i burka (kan jo være), er veldig feit og har sjeldent sex så høres det rart ut.

Anyway.

Dårlig å skjule en graviditet for mannen, da. Hva slags forhold har dere egentlig?

Er jo nesten like ille av deg å påtvinge han barn, som om han skulle påtvinge deg en abort.

Skrevet

oi, jeg er i uke 10 og kunne umulig skjult det for mannen min, mest pga humøret hehe;-)

Du, det er hans ansvar like mye som ditt, hvis du ikke har løyet for han at du bruker prevensjon ? Du må si det, verre å vente enda lenger. Lykke til.

Skrevet

Vent, du er samme troll som skriver om kjæresten som ikke er far til sin kones barn. Gjesp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...