Kassie Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Vurdere å kjøpe denne til mitt barn og lurer på om dere annbefaler den? Har prøvd å lese litt på nett men står ikke helt hvilke lyder den spiller. Noen som vet om det e klassisk musikk og "jungel"-lyder?
nicless Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Lurer på det samme. Dumt at de som selger sånne leker ikke har "lyd-snutter" på nettsiden sin :-)
Kassie Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 Hehe, det var ikke en dum idé, kanskje man skulle tipset dem om det.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Har en litt eldre utgave av denne. Den lager jungellyder og spiller noen melodier. Min har også lys og sånne skyggebilder i taket. Har ikke brukt den så veldig mye. Babyen min har vært rolig og lett å legge uansett, og sovet lenge.
Kassie Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2010 Gutten min sovner lett om han får ligge på fanget, er bare 3mnd så er ennå liten, men ønsker ikke at det skal bli en uvane. Han sover en liten time i sengen men så våkner han. Han gråter ikke, er kun våken og pludrer. Så fort han får komme opp og på fanget så sovner han igjen. Var en annen mamma som tipset meg om en uro med lys og musikk så han kunne sovne igjen av seg selv. Det du sier høres likt ut med det hun beskrev, så da satser jeg på denne. Til deg som også lurte svar hos ei på skravlesiden om at det var klassisk musikk og jungel lyder.
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Prøv å skru på støvsugeren, mange fangbarn som sovner av den.
Kassie Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2010 hehe, den har jeg ikke hørt før, skal teste det ut. Er bare at man ikke skremmer vettet av storebror som sover i naborommet om man plutselig starter opp støvsugeren.
nicless Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Har sett på denne uroen på finn.no.Men de få som selger den,selger den litt for dyr synes jeg :-S Kjøper du denne fra nettet?Isåfall hvor? :-)
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Hårføner eller radiosus har samme effekt. Fungerte på min fangbaby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå