Gå til innhold

Jeg har så vondt av kjæresten min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er dessverre gift. Han skal gå fra henne, men hun gjør livet hans til et helvete. Hele tiden har jeg vært så glad for at de to ikke har barn, det ville gjort dette enda vanskeligere.

Nå er hun gravid, og jeg VET at det ikke er hans baby! De har ikke hatt sex på nesten to år! Han er fortvilet, han kan jo ikke gå fra henne når hun er gravid. Jeg skjønner det, men det er så hardt for meg og se mannen jeg elsker over alt på jord ha det slik.

Jeg er alenemor og han har blitt så glad i sønnen min. Vi vil ha flere barn sammen også, men nå har DRITTKJERRINGA ødelagt så mye!

Han har sagt til henne at han ikke ønsker barn med henne, men hun skal absolutt beholde det. Og det er jo faan ikke hans engang! Jeg hater henne!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, men at de ikke har hatt sex på 2 år stiller jeg meg tvilende til.

Om han absolutt vil gå fra henne, de ikke har hatt sex på 2 år og hun plutselig blir gravid er jo det en glimrende anledning å komme seg ut av ekteskapet sitt på uten å være "den store stygge".

Skrevet

*hihi* Beit deg i rompa den der :D

Skrevet

var dette inlegget tull eller??

Skrevet

Hvorfor kan han ikke gå fra henne når hun er gravid? Hadde det vært hans så....

Det høres ut som at noe skurrer når han velger sånn... sikker på at han er drømmemannen?

Hvorfor har du introdusert sønnen din for din GIFTE kjæreste??? En smule korttenkt?

Skrevet

Han skal gå fra henne? Hvorfor har han ikke gått for lenge siden? Skjønner ikke helt problemet jeg.....

Skrevet

Enten er dette et tulleinnlegg, eller så er du jævlig naiv

Skrevet

Hmm, ikke sex på to år og han kan ikke gå fordi hun er gravid?

Han burde kanskje gå FORDI hun er gravid!?

Skrevet

Du må bare innse at denne drømmemannen har lurt deg. Hadde han elsket deg hadde han forlatt henne for lengst. Han sier sikkert til henne at han elsker henne også, og det samme til deg. Lever vel et dobbeltliv. Skal ikke si mere om det, siden det er noe jeg ikke vet noe om, men uansett så er det noe som er sikkert!

1) han hadde forlatt henne uansett, og forlengst om det var deg han ville ha.

2) At hun har blitt gravid er da i hvertfall ingen grunn til å bli. Hun hadde jo vist det dersom det ikke var hans. Det er jo (nesten) åpenlyst at det er hans.

3) Du må skjønne at kona hans ikkke har ødelagt noe. HUn vet jo sikkert ikke om deg, og det er kjæresten din som er en falsk bedrager her.

Syns virkelig synd på deg.Du blir lurt trill rundt, og det stikker i hjertet å tenke på når jeg hører hvor såret du blir. Unnskyld at jeg er så direkte.. Håper det går bra med deg...

Skrevet

Jeg synes du bør trekke deg rolig unna og la dem ordne opp i ekteskapet sitt. De må jo ha hatt sex siden hun er gravid, så jeg skjønner ikke hvorfor du tror ham. Du virker litt teit, sorriii...

Skrevet

Dere vet ikke alt. Han elsker meg virkelig og jeg elsker han!

Han er altfor snill og vil ikke såre henne, det er derfor han ikke har forlatt henne ennå. Han venter på rett tidspunkt.

Jeg VET at det ikke kan være hans baby, men hun nekter. Og hun har visst fortalt venner og familie at de skal ha baby. Alle tror på henne, hun er flink til å snakke for seg. Om han går fra henne nå vil alle bare hate ham.

Han er så mye sammen med meg og sønnen min som han kan. Sønnen min vet ikke at han fortsatt er gift nei!

Hver kveld sender han romantiske smser og han er kjempeoppmerksom ellers. Det hadde han ikke gjort om han ikke elsket meg. Jeg vet hva kjærlighet er!

Skrevet

Han er ikke faren ? Hans versjon er at de ikke har hatt sex på 2 år ?

Høres meget tvilsomt ut. Du må nok våkne og skjønne at det er den klasiske historien "min kone forstår meg ikke"

Skrevet

"Dere vet ikke alt. Han elsker meg virkelig og jeg elsker han!"

Høres heller ut som om det er du, HI, som ikke vet alt. Hvis de ikke har hatt sex på 2 år, så vet han jo at barnet ikke er hans. Og hvorfor skal han bli hos ei utro kone, som atpå til venter en annens barn?!?

Du er ikke den første som har blitt lurt, og heller ikke den siste. Like greit å innse at denne mannen aldri vil forlate kona si, rett og slett fordi hun betyr mer for han enn du gjør...

Skrevet

NAIVT! Jeg har selv vært den 2. kvinnen. Ingen mann viser en "kjærlighet" bedre enn en mann som er gift! At du føler deg elsket forandrer ikke på fakta! Hadde han ikke villet være i ekteskapet, hadde han elsket deg så hadde han vært ute av det skapet for lenge siden!

Og du virker som et lett offer, svever på rosa skyer, kjøper alt han sier om sin kone, tror på kjærligheten og synes synd på han. Jeg må bare si VÅKN OPP! og lykke til!

Skrevet

Hvorfor tror dere at han ikke elsker meg? dere kjenner ikke han!

Skrevet

Hvorfor er han i så tilfelle ikke sammen med deg? Dette er ikke 1800 tallet!

Skrevet

Kan du HI svare om dette er tull eller ikke? Jeg svarte deg så godt jeg kunne i stad akkurat som flere her inne gjør. Dårlig gjort hvis dette er et tulle innlegg, og at folk skal bruke tid på og bry seg hvis det hele bare er tull.. ??

Hvis dette IKKE er tull, så skjønner du vel selv hvor naiv du er, når alle her faktisk tror at du tuller!

Skrevet

Han er snill med henne, men ikke med dem han elsker og er glad i? Han bryr seg mer om at alle ikke skal hate ham, enn at han skal dele livet med deg? Det er noe som ikke stemmer der.... Ikke kast vekk tiden din på en sånn fyr!

Det var ikke om sønnen din vet at han er gift jeg mente.... men en bør ikke introdusere farsfigurer for barn før det er seriøst. Veldig mange unger i dette landet som blir utsatt for å bli kjent med alle mamma sine kjærester. En mann som ikke har gått fra kona si er ikke seriøst. Det er en affære... Gi ham et ultimatum. Velger han deg er det

kjærlighet!

Skrevet

Det er ikke tull nei! Jeg kjenner han godt nok til å vite hva han føler!

Skrevet

Det kan godt hende at han elsker deg, men i så tilfelle elsker han kona si også!

Skrevet

hehe.. ÅÅÅÅKEI! Alt jeg har å si egentlig!

Skrevet

Stakkars stakkars deg! Håper du virkelig får opp øynene en dag! Nå tenker du sikkert at alle vi her som svarer deg er teite, for det vi sier er virkelig ikke svarene du ønsket. Du vil sikkert helst fortsette og sveve på den rosa skyen din. Men husk den dagen det går opp for deg, hvilke svar du fikk her inne!

Skrevet

HAN ELSKER MEG OG DERE KAN REISE TIL HELVETE ALLE SAMMENS!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...