~sjiraff~ Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Hva betyr disse rundingene med J, N og L? Antar J er jamat, N er nei mat? Men hva er L?
~sjiraff~ Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 Er det ikke litt motstrindende når jeg får nei og hjerte på samme maten? Hmmm Og det blir mye litt mat gitt )
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 ja det var kanskje litt rart, husker ikke helt, var endel år siden jeg gikk på grete roede. Det er veldig mye mat som er litt mat. Ja mat er vel bare sånt som man kan spise omtrent ubegrenset av tror jeg, som grønnsaker og sånn, hvis jeg ikke husker helt feil.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Sikkert fordi noe mat er neimat når man skal ned i vekt, men inneholder mye sunt fett. Derfor hjertet. Vil tro at f.eks makrell er en sånn type vare?
Ranveig R Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Nei med hjerte er vel nøtter og anna med sunt fett som er bra for kroppen (hjerte), men samtidig er det for mykje kalorier til at det er "lov" å ete. Må bruke kosemerker på det i såfall )
Mammaen til Isak Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Og nå heter kosemerkene frimerker eller noe slikt... ) Men riktig som de sier over her, hjerte står for det sunne fettet. Som man skal være forsiktig med men som man kan unne seg litt av. Og noe pålegg er hjerte merket, som feks makrell i tomat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå