Gå til innhold

er dette "farlig"

¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen er det for babyen når men driver og bøyer seg forover ofte?? reagerer babyen på det?? har tenkt ganske masse på det egentlig:S hmmm. er så veldig sånn som bøyer meg forover for og plukke opp ting osv,merker jeg gjør det ofte!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror babyen som regel gir beskjed om den får det for trangt; med spark. merket godt det i går da jeg prøvde å ta et fotbad + file/stelle føttene selv etterpå (er i uke 37).

syns selv det er ubehagelig nå å bøye meg frem, blir også svimmel. Så har vendt meg til å sette meg ned på huk m bena godt ut så det blir plass til krabaten ;-)

Skrevet

okei:) hehe. merker liksom det blir sånn ubeg\hagelig på en måte,jeg må slutte og bøye meg sånn:P hehe

har mått begynne og sette meg ned i dusjen for og shave legga:P hehe jaja,sånn er det:D bare noen få uker igjen nå;P

Skrevet

Hva med å gå å vokse dem istedenfor så trenger du ikke tenke på det i det hele tatt.

Jeg er 37 uker på vei og for 2 uker siden var jeg på Ikea og handlet 5 garderobeskap og 5 kommoder som jeg måtte skru sammen selv da jeg er veldig trassig og eier ikke tålmodighet. Måtte jo bli ferdig før julaften!!!

Gikk fint det, men ble belønnet med vann i beina (forsvant etter ei uke) og froskeprinsen i magen gav klart beskjed om at det ble litt liten plass til tider.

Kroppen gir deg den beskjeden du trenger, bare lytt :o)

Skrevet

jordmor sa til meg at det ikke er farlig så lenge du ikke selv får vondt... :)

Skrevet

Takk for svar:) betryggende og høre..

jo skulle vel vurdert voksing kanskje:P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...