¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Åssen er det for babyen når men driver og bøyer seg forover ofte?? reagerer babyen på det?? har tenkt ganske masse på det egentlig:S hmmm. er så veldig sånn som bøyer meg forover for og plukke opp ting osv,merker jeg gjør det ofte!!
b77h Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 jeg tror babyen som regel gir beskjed om den får det for trangt; med spark. merket godt det i går da jeg prøvde å ta et fotbad + file/stelle føttene selv etterpå (er i uke 37). syns selv det er ubehagelig nå å bøye meg frem, blir også svimmel. Så har vendt meg til å sette meg ned på huk m bena godt ut så det blir plass til krabaten ;-)
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 okei:) hehe. merker liksom det blir sånn ubeg\hagelig på en måte,jeg må slutte og bøye meg sånn:P hehe har mått begynne og sette meg ned i dusjen for og shave legga:P hehe jaja,sånn er det:D bare noen få uker igjen nå;P
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Hva med å gå å vokse dem istedenfor så trenger du ikke tenke på det i det hele tatt. Jeg er 37 uker på vei og for 2 uker siden var jeg på Ikea og handlet 5 garderobeskap og 5 kommoder som jeg måtte skru sammen selv da jeg er veldig trassig og eier ikke tålmodighet. Måtte jo bli ferdig før julaften!!! Gikk fint det, men ble belønnet med vann i beina (forsvant etter ei uke) og froskeprinsen i magen gav klart beskjed om at det ble litt liten plass til tider. Kroppen gir deg den beskjeden du trenger, bare lytt )
venterpåTage Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 jordmor sa til meg at det ikke er farlig så lenge du ikke selv får vondt...
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2010 Takk for svar:) betryggende og høre.. jo skulle vel vurdert voksing kanskje:P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå