LUCKY_ 9 DAGER PÅ OVERTID Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Hei! Hvor mange uker må man være for å få utvendig UL?
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Jeg måtte ha innvendig rundt 9 uker og fikk utvendig fra uke 11. (mange kontroller pga problemer)
LUCKY_ 9 DAGER PÅ OVERTID Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Flere som har vært på UL, og kan hjele meg å svare å dette???
MK73 Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Det kommer også an på hvor mye "polstring" man har på magen, hvor godt UL-apparatet er, hvor erfaren legen er og hvordan barnet ligger hvis det er spesifikke detaljer man er ute etter. Jeg har hatt innvendig UL 7, 8, 10, 11 og 12 uker på vei. Ved 11-ukers kontrollen prøvde gynekologen først utvendig, men vi fant begge ut at det var bedre å ta innvendig.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Det kommer vel mest ann på hva legen sier og hvordan barnet ligger osv, men det pleier jo stort sett å være innvendig fram til ca 12 uker er det jeg har fått inntrykk av. men at det er utrolig individuelt. Jeg hadde selv innvendig i uke 10 og syns det var utrolig rørende;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå