moota m storebror&lillebror Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har aldri gjort det. Kan være fordi jeg har tenkt at det ofte er litt skittent som viser og siden det er litt skånsom vask så er det lettere å få helt rent da.. Men det er vel kanskje lurt å gjøre det!?
It's all about me Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Nope. Har aldri hørt at man skal gjøre det heller.
alvamamma Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Eh, jeg vrenger alt tøy (utenom sokker og undertøy) før jeg vasker det. Det går helt automatisk. Jeg ser at flekker som f.eks matflekker ikke alltid går av på ulltøyet og må vaskes en gang til på retta.Sikkert lurt å ikke vrenge det!
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2010 luckylittleme: Det er det jeg også gjør, vrenger alt tøy utenom undertøy, og det var derfor jeg lurte. Brukte flere år på å lære xen at man vrenger de klærne man er glad i for da varer de lenger (han gikk mest i arbeidstøy og det så helt forj.. ut og det gadd jeg ikke bruke tid på å vrenge tilbake he he) Men da skal jeg fortsette og bare vaske de på retta =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå