Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Hei! Noen av dere som har erfaring med denne dressen? Her i gården har det gått i reima, men har nå tenkt å kjøpe troll dress til poden min til neste vinter.. Reimadressen som han har nå er i størrelse 86, og den er mer enn stor nok. ser for meg at han bruker 92 til neste vinter. Men jeg har hørt at trolldressen er mindre i størrelsen? stemmer d?
Ranveig R Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Det var det eg og hadde høyrd. Så eg kjøpte 104 som jenta vår skulle ha til neste vinter (då 3 år, brukar no str 92, brukar sikkert 98 til hausten). Det endte opp med at storebror på 4 (106-07 cm) brukar den i staden for, den er større (lengre i ryggen) enn reimadressen vi har i str 104. Reknar med at storebror kan bruke Troll-dressen neste vinter og. Ein annan ting er at den virkar meir slitesterk enn Reima, men er difor også tyngre. Det går heilt fint for 4-åringen, men 2-åringen kunne ikkje hatt eit nr for stor til å vokse i, det hadde blitt vanskeleg å bevee seg i den då trur eg.
Herkules Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Vi er veldig fornøyd med Troll-dressen. Muligens ullforet som gjør den tyngre, for jeg har en todelt og syns jo egentlig dressen er smidig og lett. og i mine øyne bedre enn reima Syns også de er store i størrelsen egentlig For min store gutt brukte 86 fra han var 1 år til han var 2 år og 4 mndr. ( dvs normalt fr 80 til 92) men da var det jo også på høytid med ny. som kom til jul 08 Den er str 104 og passer mer enn godt ut denne sesongen også Nå er han 3 år og 5 mndr fortsatt stor Har også en Troll-regndress med ullfor i str 110 og den er romslig til ham nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå