Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 og hva var den for f.eks fire dager siden? åtte dager siden? en måned sien? og tre måneder siden ;-))
Ranveig R Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Du spør vanskeleg her, men sidan eg kjedar meg skal eg heller grave litt tilbake i tid... Nett no: Ranveig har brutalt drept og partert juletreet Fire dagar sidan hadde eg eit sitat frå 4-åringen: "Mamma, eg må si nåkke til deg! Eg får ikke sove eller lese, men eg har fått to barn." Åtte dagar sidan: Ranveig er våryr! Men denne må (bort)forklarast; broren min var på besøk med guten sin, og då dei holdt på å skifte bleie før dei skulle gå heim endra eg statusen min til "..er snart kvitt brodern og dvergen". Så gjekk eg ned i kjellaren for å ta opp noko frå frysen. Då eg kom opp igjen hadde bror min sjekka facebook på mobilen sin, sett statusen min og for pur F*** gjekk han opp på pc'en min og endra statusen min til det som står over. Fekk nokre merkelege kommentarar på den. 6. desember: Ranveig har vore på kjempekoseleg adventsleir med mamma og ungane ) 4. oktober: Ranveig såg ikkje mindre enn FEM ørner over huset i går! (Ja, ØRN! På ordentleg! I ekte anonymforumstil! :-D)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå