Gå til innhold

Noen som har peiling på Get.... Lurer sånn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når borettslaget har bestilt start pakke fra get... Får man da sånn boks for og sette programmet på pause osv... eller? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får en dekoder ja, men ønsker du en PVR, så du kan pause/ta opp, så må du betale ekstra. Tror det er 79,-mnd vi betaler

Skrevet

ISJ!!! fader borettslaget det enkle er ikke alltid det beste!!! ;(

Skrevet

Ja det er alltid det enkleste i Borettslag.

Skrevet

trenger ikke være det, jeg bor også i borettslag, og vi har pvr.dekoder inkludert.

Skrevet

kan jo bli juleaften dette når montøren kommer... Det er det jeg sier, jula varer helt til påske! :D Håper håper.

Gjest irismor
Skrevet

Montør????

Ha Ha, de kommer og leverer boksen på døra. Vær så god gjør det selv. Boksene blir levert av budbilfirma.

Ring Get og si du vil ha en den type boks du vil ha.

Skrevet

He he. Nei alt som er graits er bra! :) er ikke opptatt av hva det er men håper jo i det lengste at borrettslaget vil skemme oss bort litt :-)

Kommer faktisk en montør her ja! (nettpartner om det var inntresangt og vite ) :) hi hi, blir så bra detta. Gleder meg som en unge til og få flere kanaler sånn at man endelig kan se på tv! :)

Gjest irismor
Skrevet

Er nok den billigste boksen dere får, standard. Men spander på dere den som er hakket dyrere. Vi kan sette den på serieopptak og den tar opp alle episodene av ønsket program uten at du trenger å huske å sette den på opptak.

Er veldig fornøyd med boksen, ikke så fornøyd med Get og deres oppfattelse av service. Den er lik null.

Skrevet

Get leverer på døra eller du må hente den selv.

Våres kom på døra, men en venninne måtte hente den selv.

du får kun pakka. Den ordner den ikke for deg. Kan være dem gjør det visst du spør pent, men er ikke vanskelig å få den istand. t.o.m jeg klarte det. :-) Å jeg er helt blank på å få igang ting Hehe

Skrevet

Ja elsker den boksen. :-) Følger med på en del serier. Så da er det greit med serie opptak :-)))))

Skrevet

For og si det sånn så ble jeg meget irritert over og vente i femti minutter på tlf der idag, og det mennesket jeg kom i kontakt med der var heller ikke så blidt!

Vi får se hva vi gjør og hvor mye ekstra det koster oss i mnd, har kjempe lyst på en slik boks. Kan jo ringe de i morgen og høre og om de kan sende en annen boks til oss! Og prute, siden vi er mange mange leiligheter som skal kjøpe boks av de så kanskje det blir litt billigere. :)

Hvordan er det med pause i programmet starter den bare og ta opp da?

Er den vanskelig og forstå seg på, fylles den fort opp, feks at minne blir lett fullt?

Skrevet

Vi fikk beskjed om at de kommer og monterer den, mange eldre som bor her vettu ;) ha ha. Kommer på tirsdag kl 9 men synd vi er på jobb da. så håper ikke vi må vente lenge! GLEDER MEG TIL OG FÅ KANAL FEM :D :D :D :D

Gjest irismor
Skrevet

Vi har vel 70 timer med minne. Sletter du det du har sett fylles den ikke opp i det hele tatt.

Montering er enkel, plugg i aktiver med sms og du er i gang i løpet av kort tid.

Men som sagt service fra GET, FORGET IT.

Skrevet

Mener du at visst du har en film på 2 timer så får du ikke di 2 timene tilbake for å ta opp noe annet?

Jeg tar opp hele tiden å sletter når vi har sett det. Jeg får opp tiden vi har sletta med engang. Sletter jeg 20 min så får jeg 20 min med engang.

Da må det evt være noe feil med boksen din. Ring å hør hvorfor du ikke får det.

Sjekka boksen nå. Har mange 30 min serier og 7-8 filmer som vi ikke har sett ennå. Å har ennå igjen 41 timer med ledig opptak.

Gjest irismor
Skrevet

Er ikke noe galt med vår boks.....

Når vi har sett på et opptak og sletter det så kommer "brukt tid" tilbake med en gang.

Men har du opptak på si 25 timer av total tiden på 70 timer så har du 45 timer igjen. Sletter du noe så får du tilbake tiden med en gang.

Skrevet

Vi har ikke fått vår enda :) Borrettslaget som ordner med det der! :)

Nei jeg lurte egentlig bare på om boksen ble fort full om man må drive og slette heletiden!

Tusen takk for all informasjon der har gitt meg! SUPERT, bortsett at jeg må få meg sånn pvr boks eller hva det heter :)

Gjest irismor
Skrevet

Nei egentlig ikke. Vi var borte i tre uker og boksen stod på opptak av

Criminal Minds (5 dager i uken)

Hotel Cesar (3 episoder hver ukedag)

Ncis ( 5 episoder i uken)

Dora og små einsteins (5-6 episoder i uken)

Enda så var det mye opptaksplass igjen.

Skal litt til for å fylle boksen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...