hokkuspokkus Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Vi skal reise bort på hotellferie i 5 dager, og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det i forhold til sterilisering av pumpe og flaske?? Noen som har gjort dette før? Jeg fullammer til vanlig, men vet at de ikke liker amming i offentligheten i London, slik at jeg vil ha muligheten til å gi mme på kafe og lignende.. Dessuten kan d jo bli godt med et glass rødvin når vi sitter på rommet om kvelden:) Regner med at de har bleier som er lik de vi har her i Norge, slik at vi ikke behøver å ta med sååå mange bleier hjemmefra?? Kom gjerne med andre tips i denne sammenhengen:)
It's all about me Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har alltid med vannkoker og heller kokende vann over etter å ha vasket delene for hånd. Noen legger også delenr i vannkokeren, men det holder jeg meg unna.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 De gangene jeg har vært på hotel med små og flasker har jeg: Hatt med en flaskevarmer hjemmefra samt kartonger med melk. Hotelet har alltid vasket flaskene for meg Bleier ville jeg tatt med hjemmefra hehehe så vet du hva du får:)
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Jeg brukte vannkoker og hadde med zalo på en miniflaske, flaskebørste og rene håndklær + at jeg fikk låne en bolle på de hotellene jeg bodde på. Gikk så greit atte:)
hokkuspokkus Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2010 Okei.. Så det holder? Tror ikke jeg ville lagt det oppi heller, men blir det nok sterilisert av dette? Vet det er vannkoker på rommet, så de skal ikke bli noe problem isåfall.. Bruker du zalo når du vakser det?
hokkuspokkus Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2010 Supert, tusen takk for tipsene.. Ser ut til at det kan gå veldig greit da. Smart med flaskebørstene. det skal jeg kjøpe meg:)
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Når eldste var liten (2.5mnd) og vi var på ferie i Sverige og Danmark hadde vi med oss oppvaskmiddel og kost. Vasket flaskene i vasken satte den i sterilisatoren som vi også hadde med oss og spurte pent om de på hotellet kunne putte den 10min i microen. De som ikke visste hva det var må vel ha lurt på om vi var litt rare:) Ellers hadde vi med oss en vannkoker som vi kokte vann i. Fyllte flaskene på samme måte som hjemme. Når vi var ute spurte vi bare de på cafeer osv. om de kunne varme den. Gikk så greit atte.
hokkuspokkus Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2010 Har sterilisator vi også, men den er jo så stor.. Blir så mye å ha med.. Tror jeg går for å helle over kokende vann. Satser på at det holder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå