Gå til innhold

Skøyter... regulerbare? Hjelmtype? Albu/håndleddbeskyttelse? Skøyteskole.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flisa har regulerbare ishockeyskøyter og ishockeyhjelm...

Albu/håndleddbeskyttelse har hun ikke da jeg ikke ser hensikten med det....

Skrevet

6-åringen har regulerbare hockeyskøyter og hjelm som kan brukes både på ski og skøyter. Har ikke hånleddsbeskyttelse, men har vurdert pute på rumpa!

Skrevet

He, he... kanskje det var en god ide ;-) Kanskje til mor... Det blir en del knall og fall... Er de regulerbare skøytene gode?

Skrevet

Tenkte det kunne sammenlignes med rulleskøyter med tanke på fall og sånn... leste at noen brukte det i et gammelt innlegg.

Skrevet

Jeg har spilt ishockey fra jeg var 12 til 25 og ramlet som regel ikke på håndleddene....

Når det kommer til hjelm ville jeg nok ha gått for en med visir, det kan jo alltid komme en med kølle og puck

Skrevet

Jenta vår er straks 4, og har regulerbare skøyter og hockeyhjelm. Ingen annen beskyttelse.

Skrevet

Er ikke lov med kølle og puck i hallen utenom trening, men går det an å kjøpe med visir og bruke den uten i begynnelsen. Hva synes du om de regulerbare? Er det like bra som hockeyskøyter med snøring?

Skrevet

Ok, trodde dere skulle gå ute jeg:o)

Du kan kjøpe hjelm uten visir men jeg ville like gjerne gått for en med, da får du hake/nesebskytter på kjøpet...

De regulerbare har samme lukkesystem som slalomstøvler og er veldig enkle i bruk. Skøyta sitter godt på. Når barnet blir eldre forandrer foten seg i form og da er det bedre med snøring slik at du strammer der du vil stramme.

Lykke til:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...