Gå til innhold

har du ofte bremsespor i trusa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???hender jeg har det, sjeldent så klart men har sett det ja,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke meg, men mannen har det desverre ofte... hva er så vanskelig m å tørke seg skikkelig i ræva???

Skrevet

hehehe ler... æsj gubben??? kikker du i boxern hans da?

har hatt det noen få ganger men kun hvis diare ol

Skrevet

hihihi.. morsomt innlegg.

Har man ikke større problemer enn bremsespor i trusa, så har man d jammen bra ;)

jeg personlig tørker meg riktignok bra etter hvert dobesøk!

Skrevet

Jeg har ikke så det så ofte, men noen ganger har jeg fått det.

Skrevet

Den som vasker klær får sett mye rart.. Og gubben tørker seg visstnok ikke godt nok etter toalettbesøk:(

Jeg har ALDRI bremsespor, sørger for at alt er skinnende rent etter jeg har gjort bommelom:)

Skrevet

Nei. Her er det full vask med våtservietter etter hvert dobesøk. Pudrer med talkum, og så en liten dusj parfyme, så er jeg like fresh igjen!

Skrevet

Hehe... mange rare innlegg her inne:)

Nei, det må være mange år siden sist jeg hadde bremsespor i trusa. Samboerns boxere er også rene og fine så langt jeg vet, jeg pleier ikke å inspisere dem spesielt nøye på vei inn i vaskemaskinen.

Treåringen har lurt seg til å tørke seg selv noen ganger i det siste, og det synes tydelig i undertøyet hans, så jeg tror vi har fått slutt på det nå...

Skrevet

Jeg har det aldri, ikke mannen heller så vidt jeg vet...

Men sønnen min på 8 år har det jevnlig, ikke fordi han tørker seg dårlig, men fordi han utsetter dobesøk til det er skrikende nødvendig og da har han gjerne prompet "en teskje bløtt" først.

Skrevet

Jeg har aldri opplevd noen bremsespor i hverken mitt eller sambos undertøy, men noen av boxerne hans er ganske tynnslitte i bakenden der ;)

Skrevet

Nei, ikke jeg... men mannen - ja ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...