Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

må være naturlig flate mot huden, enkel i bruk, gjerne lommebleie eller med knappe-på-inlegg, og tett og ikke for stor klump på babyen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj glemte å skrive at den må passe lang tynn jente uten blubbelår.. ca 7 kg

Skrevet

Vår favoritt er Bumgenius :)

Skrevet

Hei!

Har en forholdsvis lang gutt, men ikke super slank. Vi liker Bum Genius lommebleier, og digger Blueberry lommebleier (men de er dyre). Muksut er også bra, men mest når de er over 10 kg etter min mening (og dyre også). Nett rumpe med alle 3, gode justeringer, 2 av 3 er one size, den siste varer lenge selv om den ikke er OS.

Bleieboden er det beste stedet for tøybleier. Veldig god service også.

Skrevet

Forresten, han er ikke super slank, men har heller ikke bublelår. Ingen valker å snakke om, men veldig muskuløs for alderen. Ligger i genene, begge foreldre har skikkelig "okselår". Han blir nok rugbyspiller eller utforkjører. :-)

Skrevet

Dei nettaste bleiene me har er Bitti d´lish, men brukar mest bumgenious fordi eg stolar meir på desse. BG kan ein få i øk bomull, men den første har ikkje naturmateriale mot huda. Den bleia eg likar aller best er Blueberry bamboo som har bambus mot huda. Desse er litt dyre, men har svært gode bambus innlegg som absorberar mykje i høve til kor store dei er. Mange byter ut mikrofiberinnlegg i andre bleier, så då er det ingen/lite pengar spart å kjøpe billegare. Var ferdig å kjøpe bleier då desse kom, ellers hadde eg hatt mest slike. Einaste ulempa med desse er at sjølv om dei er onesize, så er dei ikkje av dei største, så det er ikkje alle dei held til ut bleieperioden. Men kan hende det går bra for oss med lange slanke babyar.

Til natt vil eg tilrå å bruke formsydde eller lommebleier laga spesielt for natt, som ikkje er så nette, for då er det viktig med god absorbjon og luftige bleier, sidan desse er på lenge.

Eg har god erfaring med bleieboden.no Kan og tilrå tøybleieforumet på tettinntil.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...