Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Skal lage for andre gang, vil gjerne ha fremgangsmåte også
Tommage♀♂ Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=9102 Jeg bruker ca denne. Følger den ikke slavisk, men sånn noenlunde. Det viktigste er å koke i skikkelig kjøttkraft, fra salt kjøtt. Det er det som gjør hele smaken=)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Ja men da må man koke kjøttet først eller?? Og varme det opp etterpå eller??? Eller koker man kjøttet og komlene i sammen?? Skal også ha kjøttpølser i tillegg til kjøtt... Hvordan er rekkefølgen på hva man lager først og sist??? Takk for svar da forresten:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Bruk en stoooor gryte Kok kjøtt (tar lang tid) Ha i gulrøtter og kålrabi (eventuelt ha kålrabistappe til ) Ha i komler (Jeg bruker sånn 1-2-3 pakke jeg, enkelt og godt) Trekk med pølser de 10 siste minuttene Stek bacon til. Ble sulten jeg nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå