blå+? Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Til gutt på 11 mnd. medium (6-18mnd) eller large (1-3år). Vet ikke hvordan de er i størrelsen, så trenger hjelp:) Evt. andre sko som dere vil anbefale til barnehagestert(han går ikke enda)?
Ksenia & Anjem Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 ville absolutt tatt L, det er ikke såå stor forksjell på de anbefaler stonz booties..de er kjempefine
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Har str L til mini på 10 mnd, de er litt stor nå, men skal kjøpe ullfòr nå så da blir de velmer passelig. Men tror str M er stort nok i massevis egentli. Han blir sikkert ikke å bruke dem til han er 18 mnd.. :/ Stonz vottene er kjempe gode de og
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Ta large. og kjøp sånne ullinnlegg, de er gode og varme. De i medium var for helt på grensen til for små da han var 10 mnd, og det har jo absolutt ingenting å si om de er litt romslige, er jo bare å snøre igjen :-)
Marbella Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Jeg kjøpte de til 6-18 mnd til min datter på 4 mnd og med innlegget i så kunne de ikke vært minder....luen jeg kjøpte var altfor liten-tror Stonzen er små i str. Jeg bestillte mine fra Canada 500 kr for Stonzsko -innlegg til skoen og lua , det var ink toll og frakt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå