monca*84*j12 Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Noen som vet hvor det går ann og se denne serien? Det er lenge siden den gikk på tv, og jeg finner den ikke inne på svt osv. Skulle så gjerne sett den. Har du en link, del den! takktakk
GuttemammaTilTo Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 jeg har lett etter det samme men finner bare at det ikke kan vises på nett tv lenger. veldig synd fordi jeg hadde også lyst til å se dette!! synes de norske jordmødrene på tv var så spennende :-D
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Er ikke så lenge siden det gitt på SVT1. Det var fra Drammen,(sykehuset Buskerud). Ellers så kan man se det på NRK sine nettsider: http://www.nrk.no/sok/index.php?site=default_collection&client=default_frontend&output=xml_no_dtd&filter=1&num=10&type=html&q=jordm%C3%B8drene&btnG=S%C3%B8k Kos dere:)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 De norske har jeg faktisk sett tre ganger allerede, men har veldig lyst å se den svenske... har lett etter den på nett, men finner ikke! Kjempekjedelig, for den norske var utrolig bra! gråt hver gang et barn ble født... litt hormonell kanskje?
fått nr 2 <3 Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 vil også se den svenske, har prøvd tidligere å finne den men fant noen linker der man kunne se episodene men jeg fikk ikke til å se noe,husker ikke hvor linkene lå
NormaJean Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Den svenske fra Karolinska sykehus er nå borte fra nett. Det eneste som vises er utklipp av diverse intervju på nett, kjedelige saker. Forløsningsklinikken (amerikanske maternitiy ward) er borte fra svensk TV4 nå fra nyåret også.......
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 hehe jeg også gråt skikkelig hver gang en baby ble født:) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå