Gå til innhold

bleier


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

på pakkelisten til ullevål står det at man bør ha med litt bleier til babyen. noen som har erfaring med hvor mange man bør ha med? og hva med klær til babyen? vil ikke at hun skal bruke sykehusklær. er litt manisk når det gjelder pakking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror jeg har pakket ned ti bleier... så har jeg to stk body, to stk strømpebukse og to stk sett med klær, og sokker da, og pysj... og luer og votter og kjøreposen for hjemreisen... vet ikke om det er nok, men da får barnefar reise hjem etter mer, har ikke så lang vei:) vil ikke bruke sykehusklær jeg heller, synes det er bedre med egne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke hvorfor vi må ha med bleier?? har de ikke slikt på sykehuset? jeg slang nedi en sånn gratispakke med 4 bleier nedi sykehusbagen, men skjønner ikke helt poenget.. noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi lå både på barsel og på hotellet på Ullevål og de har bleier. og bind til mor. så det behøver du ikke. og de har klær til baby på barsel men på hotellet vil de man skal ha egne klær. du behøver ikke mye klær til babyen, viktig med mye hudkontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...