Gå til innhold

FYRINGSVAKT!!!

h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt må vi holde fyringsvakt, og jeg måtte vist starte..... Så jeg må være våken til 1-2 i natt for å fyre i ovnen, men gubben skal opp kl 4.30..

Med minus 33 grader i kveld, og med tanke på at vi kun hadde 3 grader inne i morges, så tror jeg det er lurt for rørene våre, som allerede er halvfryst....uff....har ikke lyst på noen sprukne rører nå :(((

Panelovn har blitt satt opp i kjelleren, og alle rom nede blir oppvarmet.... ikke rart det går ved....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff bare 3 grader inne, da skjønner jeg at dere skal fyre i natt ja... vi etterisolerte deler av huset i sommer å det kjennes nå, å jeg er kjempe gla for at vi gjorde det.

Skrevet

Å herlighet, er det så kaldt? Brrr. Lykke til med "vakten" da! :)

Skrevet

33 kalde er ingen spøk! Lykke til med fyringen, hva gjør du for å holde deg våken?

Skrevet

Off ja er veldig kaldt nå ute.. Holder meg inne idag jeg!!

HVordan gikk det i natt? Holdt dere oppe varmen?

Skrevet

Oi ja da skjønner jeg godt at dere må fyre for å holde varmen i huset.

Skrevet

det var under 10 + i stua i dag og 30 - ute, vært det i hele dag så nå måtte jeg hente 2 sekker med ved igjen hutetu det er kald i modum i dag

Skrevet

*grøss*

Er glad for å vere vestlending i desse dagar eg.... Samt at eg naturlegvis er glad for nytt, godt isolert hus. Det va likevel berre 15 grader inne her ein morgon, men eg trur ikkje skal klage ;-p

Deilig å sitte på badet no forresten, med varmekablar i baken og laptop på fanget, mens lillejenta "dusjar" (dvs sit på golvet i dusjen og tømmer vatn frå ein kopp til ein annan og et skum med skei frå baljen).

Korleis var temperaturen inne i dag tidleg då?

Skrevet

Joda, nå har vi fyrt konstant i 2 døgn...I natt har gubben sovet på sofaen, og lagt inn i ovnen i ny og ned... minimumstemperaturen i natt viste minus 34,8 grader.....

Hadde rørlegger her i dag tidlig, så nå har vi vann i hele huset, heldigvis. Nå får vi prøve å hplde vannet åpent... :)

Blond: jeg holdt meg våken, med å se film og lese bok... kl 2 gikk jeg å la meg. så sto mannen opp kl 4.... han begynnen på jobb kl 6, så han sto opp bare 50 min tidligere enn vanlig.... :))

Vi har bra varme i hele huset nå... ekstra panelovner er satt på, både nede i kjelleren, på badet og i ytre gangen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...