Gå til innhold

litt redd med libero bleier i kulden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bor på ekstremt kalde plasser, bruker dere andre bleier enn disse? Har jo ikke lyst til at han skal få forfrysninger på tissen, er jo ikke så godt med en våt og veldig kald bleie. Bruker dere tøybleier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

har aldri tenkt tanken engang! sett på en tørr bleie før du går ut da... og hvis det er kjempekaldt er man vel ikke ute så lenge med de små uansett. med gode varme klær så går det nok helt fint.

Skrevet

Det er da ikke varmere eller tørrere med tøybleie vel?

Skrevet

Tror ikke det spiller noen rolle hva du har for bleier. Det er derfor de har sagt at man skal ikke sende barna ut i våte bleier.

Skrevet

lurte nemlig på om det fantes bedre alternativer om vi skulle på fjellet en tur. Takk for svar! :-)

Skrevet

Hvis du skal på fjellet med en liten en,så burde du ha en varm tørr plass å skifte bleie uansett.. Han kan jo bæsje også, og det kan ikke vente til dere kommer ned igjen, da risikerer du mycket sår stump i hvertfall!

Skrevet

Vi bytter alltid bleie før vi går ut. Nå som det er kaldt bytter vi selv om det ikke er så lenge siden sist.

Bleiene i dag er nok så gode (absorberende) at det skal mer enn et par timer til før de blir våte? Tror ikke barn tisser så veldig mye ute i kulden heller?

Jeg har hvertfall lagt merke til at hun skal gå med samme bleien veldig mange timer for at den skal bli så våt at den ikke klarer å holde på alt.

Enda jeg har ei pia som drikker _mye_.

Når vi drar på fjellet hender det at jeg bytter i bilen før vi drar. Kommer ann på hvor lenge vi har kjørt.

Et alternativ kan jo være å prøve hakket større enn hva han ellers pleier å gjøre? Hvis han er av typen som tisser mye. De tar jo mot mer. (Ville prøvd inne først for å være sikker på at bleien ikke blir så stor at det går utenom i stede)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...