Jippiajajee Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Kom plutselig på at jeg kanskje skulle lært sønnen min på 8 år å vaske tissen ordentlig? Altså trekke vekk forhuden og vaske der.. men er det vanlig å lære bort? Er det ikke aktuelt før de er ungdommer kanskje?? Det er jo lettere å fortelle om det nå når han ikke er så flau over kroppen? Men hva er "vanlig" her tro?? Trodde jeg hadde tenkt over alt i forhold til barna jeg... men dette har jeg virkelig aldri tenkt på før!!! Da tenkte jeg at noen her inne kunne være behjelpelige da vet du;)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 skal være forsiktig med å trekke tilbake forhuden på barn Kan faktisk skade.. Men holder vel at du lærer han å vaske den utapå liksom Så lenge det ikke "lukter" noe eller kommer puss ut, trenger du ikke vaske "inni".. hehe skulle det komme noe inni der, kan du ta en q-tips og forsiktig vaske litt..ikke tving forhuden tilbake, det er viktig!!=) Lykke til, kanskje et oppdrag for mannen ? ;p
Jippiajajee Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 hmmm.. hadde egentlig ikke tenkt å gjøre det på han;) Mere forklare hvordan han kan gjøre det...Eller burde gjøre det etterhvert som det skulle bli aktuellt;) Men jeg vet jo ikke når det begynner å bli nødvendig på gutter.. Og er ikke forhuden i stand til å bli trukket tilbake, så er den jo heller ikke klar til å bli vasket;) Det er jo klart! Det er kanskje mere aktuellt når de kommer i puberteten....? Er jo ikke noe lukt eller puss nå som jeg vet om.. Og kanskje det er en pappa samtale dette egentlig ja... Uff.. mye rart man skal lure på også Men takk for svar!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå