Gå til innhold

Litt rart spm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom plutselig på at jeg kanskje skulle lært sønnen min på 8 år å vaske tissen ordentlig? Altså trekke vekk forhuden og vaske der.. men er det vanlig å lære bort? Er det ikke aktuelt før de er ungdommer kanskje?? Det er jo lettere å fortelle om det nå når han ikke er så flau over kroppen? Men hva er "vanlig" her tro??

Trodde jeg hadde tenkt over alt i forhold til barna jeg... men dette har jeg virkelig aldri tenkt på før!!! Da tenkte jeg at noen her inne kunne være behjelpelige da vet du;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal være forsiktig med å trekke tilbake forhuden på barn :) Kan faktisk skade..

Men holder vel at du lærer han å vaske den utapå liksom :)

Så lenge det ikke "lukter" noe eller kommer puss ut, trenger du ikke vaske "inni".. hehe

skulle det komme noe inni der, kan du ta en q-tips og forsiktig vaske litt..ikke tving forhuden tilbake, det er viktig!!=)

Lykke til, kanskje et oppdrag for mannen ? ;p

Skrevet

hmmm.. hadde egentlig ikke tenkt å gjøre det på han;) Mere forklare hvordan han kan gjøre det...Eller burde gjøre det etterhvert som det skulle bli aktuellt;)

Men jeg vet jo ikke når det begynner å bli nødvendig på gutter..;)

Og er ikke forhuden i stand til å bli trukket tilbake, så er den jo heller ikke klar til å bli vasket;) Det er jo klart!;)

Det er kanskje mere aktuellt når de kommer i puberteten....?

Er jo ikke noe lukt eller puss nå som jeg vet om..;)

Og kanskje det er en pappa samtale dette egentlig ja...;) Uff.. mye rart man skal lure på også;)

Men takk for svar!!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...