♥Prinzessin♥ Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Oh mein gott, NaziKlara! Jeg kan ikke love at jeg er tilbake på permanent basis etter det fasjonabelt lange fraværet mitt (ikke at jeg trur noen faktisk bryr seg heller), men jeg ble så steikjanes glad for å se at luten fortsatt er her. Så akkerat nå skulle jeg bare stikke innom for å si: HEI min kjære dvergevenn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har savnet deg. :-D Har du tid, kan vi ta en PM innimellom. Hvos du har skrevet før, har de nok ikke kommet fram, for boksen har vært full i mitt skrikende tomme fravær. *Kllllllemmepå*
Gjest sug lut Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 ÅÅÅÅÅ så fint! Klllllllemmmmmer tilbake (mulig jeg har for korte armer til å rekke ut forbi julevomma mi, men forestil deg at jeg flakser med loffene som en tykk liten sel, i hvert fall!) - du er savnet her!
♥Prinzessin♥ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 Hehehe... Det var et trivelig bilde du malte der, oink oink. :-D Godt å høre at jeg er savnet - kan ikke huske sist jeg var her! Er du her regelmessig, du? *tripper ekstatisk med syltelabbene*
Gjest sug lut Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Kan heller ikke huske sist du var inne, men hadde en pm fra 2008 på en av kontoene mine, så jeg... Jobber på skjerm store deler av dagen og da er veien kort og porten vid, samt at det til tider er godbiter som bare venter på å bli glefsa opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå