Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 mannen vil ikke, sier han. Vi har pratet mye om dette nå. Han sier han er for gammel til å få flere. Han er 27, samme er jeg. Jeg er så lei meg. Han sier så mye stygt. Som at han heller vil bruke penger på å kjøpe ny hytte enn på å ha flere barn. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi har et barn fra før.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Har det likt jeg, men vi har 2 og jeg kunne tenkt meg 4! hehe... Syns d er synd hvis du ønsker flere barn, spes når dere kun har 1, at han ikke vil gi barnet søsken pga at han vil ha hytte. Tror heller BARNET ville hatt mer nytte av et søsken enn hytte... Hvor gammelt er barnet? Hvis det er lite, trenger kanskje mannen din å få litt tid på seg til å bestemme seg. Litt lettere å se for seg et barn til når eldste er mer selvstendig? Slik var det for vår del da eldste vår ble "stor". Minsten her er 7 mnd og jeg SKAL (hehe) ha et barn til... mannen min begynner så smått å smake på det, men heller mest imot, men jeg har iallefall et lite håp:) Ikke gi deg! Jeg er også 27:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 20:24: Hvordan har du fått ham til å "smake på det"? Typen min vil heller ikke ha flere, men det er fordi han er så redd hele tiden når han har et spebarn. Jeg har altid ønsket meg to barn og vil at jenta mi skal ha et søsken, helst vil jeg ha innen hun er tre. -ikke HI
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Hei igjen! Han har egentlig alltid visst hvem han fikk barn med, og jeg sa klart og tydelig ifra da vi ble sammen (for 10 år siden) at jeg ønska meg mange barn... Men da nr 2 kom sa han at han var ferdig, og dermed basta. Jeg ville fly i flint! (hehe) han følte det ble for mye for han... Jeg tok en samtale med han her om dagen, og sa hvor mye det betydde for meg å få et barn til. Det er min drøm å ha 3 barn, siden jeg kommer fra en veldig stor familie. Jeg er ikke ferdig med å gå gravid, ikke ferdig med å ha spedbarn osv... Så snakka jeg om hvor mye barna kommer til å ha glede av hverandre når de blir store, men også nå som små barn er det jo godt med søsken. Mange å være glad i og mange som er glad i deg. Jeg kan god ofre meg masse (mannen har en karriere og jobber mye) og sa at MIN "karriere" var å oppfostre mange barn Men forstår dere veldig godt, dere som kun har et barn og ønsker et til. Hva med å ta opp det å være enebarn? Vil han at barnet ikke skal ha søsken? Hilsen første HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå