Hurra <3 Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Sovgunga fra purnatur.no virker så bra til å ha med seg på reise. Noen som har prøvd den og det mobile veggopphenget? Byssanlull vurderes også, da den kan vugges i lengderetningen, i motsetning til sovgunga som kun er opp og ned (?). Håper noen har erfaringer og tips å komme med!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Har ingen erfaring desverre, men har kjøpt meg byssanlullvuggen, og må si jeg har trua på den
Myrk Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har kjøpt Sovgunga etter anbefaling av andre, virker som den er bra. Og den henger langt ute fra veggen, så vil tro det går å vugge i alle retninger.
Hurra <3 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Vet du om de som du har fått den anbefalt av har hatt den med seg på reise? Om de har noen erfaring med det mobile opphenget og om det fungerer bra? Og, om den kan vugges fra side til side og ikke bare opp og ned pga fjæren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå