Gå til innhold

Hvordan er UGG i str? fort pleace...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe de snøreskoene....de som heter adirondack eller noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt store, er i alle fall min erfaring!

Skrevet

Så når jeg bruker 37 og skal ha varme gode sko med plass til sokker skal jeg bestille 38 - ikke 39?

Skrevet

Jeg ville bestilt 38 og ikke 39, men ikke skjut meg om jeg tar feil. Ville aldri i livet funni på å kjøpe sko i tro str. større for å få plass til sokker heller da, kan umulig være bra.

Skrevet

IKKE bestil større selv om du vil ha ragger oppi,de utvider seg---

Skrevet

Jeg har de skoene, anbefaler en størrelse større enn den du bruker :)

Skrevet

Jeg trekker tilbake det jeg sa,leste bare uggs jeg,vet ikke om de du mener :)

Skrevet

Jeg har 39 i uggs og bruker 39 i andre sko. Jeg bruker raggsokker en gang iblant og det er god plass til det til tross for at jeg har brei fot.

Skrevet

Hmmm, ja de er jo mer sko enn de "tøflene" jeg har. Så er ikke sikkert de kan sammenlignes, disse er nok stivere og utvider seg kanskje ikke på samme måte.

Skrevet

Det er sikkert for sent å svare nå, men Adriondack II/tall er begge små i str. Jeg har de og gikk opp en str. og da satt de tight til å begynne med selv om jeg har smal fot og lav vrist. Ellers kan jeg si at det må være de beste vinterskoene jeg har hatt. I vanlige UGGs som aldeles ikke funker på glatta og som ikke er laget til vinterbruk, har jeg min vanlig str. Bruker de kun barbent som de er beregnet til.

Dersom du har bestilt de på nettet, send de en mail og be om å gjøre om ordren din. Evt. ring de. Utenlandske nettsteder har ofte chat der man kan logge seg på og prate med kundebehandlere. Finn frem ordrenummeret ditt og ha alle opplysninger klare.

Jeg garanterer deg at din vanlige str. blir både for kort og for trang i Adriondack.

Lykke til :)

Skrevet

Ser nå at du har bestilt de på en norsk nettside. Ring de i med en gang i morgen så fiker det seg. Ha opplysningene klare :)

PS Dersom de finnes i den andre fargen, ville jeg tatt den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...