Gå til innhold

Navn nummer to til Ravngunn?

Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker fortsatt best dette navnet, og det er nok fare for at vi ender opp med det! Tar allikevel til meg alle negative tilbakemeldinger jeg har fått her inne, og vi vurderer derfor å eventuelt gi vesla et til navn. Har ikke det på guttungen og har egentlig aldri hørt mye negativt om navnet hans, men vi vurderer det vel uansett til vesla da. Hvis alle mener at det blir bedre for henne å ha et litt vanlig navn også.

Allikevel, hva i huleste kan passe til Ranvgunn? Det er jo et så sterkt og stødig navn som står alle best alene! Synes Ravngunn Marie (det er mitt mellomnavn) blir for veikt, og det samme med de typiske Elise osv. Vil heller ikke ha noe som er veldig langt, for det er et tungt nok navn i utgangspunktet!

Noen som har forslag da? Merk dere at Ravngunn skal stå først!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ravngunn er jo ganske langt og tungt i seg selv, og vanskelig å finne mellomnavn til.

Men hva med:

Ravngunn Live

Ravngunn May

Ravngunn Anette

Ravngunn Helén

Ravngunn Katrin

Skrevet

Hva med Elida?

Det myker opp uten å være kjempevanlig ...

Skrevet

ravngunn marie

ravngunn sofie

ravngunn elisabeth

ravngunn helene

ravngunn aurora

ravngunn marielle

ravngunn elise

ravngunn johanne

ser noen av forslaga ikke er aktuelle for deg, men skrev de lell :)

Skrevet

Ravngunn bør absolutt stå alene!

Skrevet

Du mener det Tommage? Synes jo egentlig det sjøl, men sida det har blitt så slakta og enkelte mener at det er mobbing så har jeg jo tatt det litt til meg. Er egentlig ikke glad i dobbeltnavn, er jo derfor vi unngikk det med guttungen.... Trur heller ikke at vesla ikke kommer til å bli stolt av navnet sitt, men jeg veit ikke om det er greit for ei lita jente å kunne få bruke et annet hvis det skulle bli sånn. Jaggu ikke lett. Men man har vel ingen garanti for at barnet liker navnet sitt vel? Om det så heter Ravngunn eller Victoria?

Skrevet

Synes Ravngunn bør stå åleine, men om ikkje, synes eg Elida var eit godt forslag.

Har liksom byrja å venje meg til Ravngunn namnet no, etter alle innlegga dine :-) Er litt tøfft!

Skrevet

Det er kun oss voksne som skaper fordommer, så hvis de som svarer på innlegget ditt at navnene er så stygge at du må tulle, lar være å videreformidle fordommene sine til barna, kommer Ravngunn til å være minst like stolt som Victoria eller Adele:-)

Skrevet

Jeg synes ikke du skal ha noe mellomnavn til Ravngunn. Navnet er såpass tungt at det må stå alene.

Du ødelegger navnet med å gi det et mellomnavn. Det er finest alene.

Skrevet

Ja det synes jeg=) Første gang jeg leste navnet var det helt ukjent, og dermed ganske.. hmm, hva skal jeg si... Tungt fordøyelig. Men etterhvert synes jeg faktisk det klinger ganske bra. Kult faktisk!

Ravngunn er ei sterk, stolt jente, det er jeg sikker på;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...