Mor Løvehjerte Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Ja, jeg syns både tre og fire barn er mange barn. Her har vi fire på deling, og det syns "alle" at er mange. ; ) Men svært berikende!! : )
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Ja! Det har jeg faktisk. Og jeg har ørn. Men hva synes du om det jeg spurte om? HI
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 "En er som ingen og to er som ti" Det er vel individuelt hva man synes er "mange" barn. Jeg vil tro de fleste synes at du har mange barn:) Selv venter jeg nr 3, og synes i alle fall at vi da blir en stor familie. Det må være flott å være firebarnsmor:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Ja, kan være enig i det. Før, for ti år siden, skulle "alle" ha to barn, men nå virker det som om alle skal ha tre barn. HI
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Jeg syns ikke man skal ha barn i det heile tatt. Bare hest.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Hmmm. Det er det jeg prøver å overbevise meg selv om. HI
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 har 4 , syns ikke dette er mange... sikkert fordi jeg er den i vennegjengen som har færrest barn.... alle sier at jeg bare har fire.... blant mine venner har de 5 og 6 barn..
Fire småtroll Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har fire og får stadig høre at det er mange, men det begynner jo å bli mer og mer vanlig med 3 og 4 barn så jeg føler ikke jeg har uvanlig mange.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 6. januar 2010 #12 Skrevet 6. januar 2010 Tror grensa går mellom 3 og 4. 5 barn er ihvertfall "en haug med unger", da er du omtrent innvandrer, religiøs eller outsider på annen måte. 4 unger uten for mange år mellom er mange. Dersom de er delt i to "kull" med et lengre opphold derimot blir de plutselig ikke så mange. Litt vanskelig å svare bastant på spørsmålet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå