Kristin! Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Skal sende en søknad i morgen tidlig. På søknaden skriver jeg nederst vedlegg:8, ikke sant? Men, må jeg lage en liste over hva som er vedlegg 1, hva som er vedlegg 2 osv. Hvordan organisere det hele? Elelr skal jeg rett og slett bare legge de ved i ok rekkefølge. Skal jeg skrive på selve vedleggene; vedlegg 1 øverst, vedlegg 2 øverst osv. Hjelp............
moe_ Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Jeg hadde laget en liste (nederst) over antall vedlegg og numrert de (øverst).
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Skriv nederst på søknaden; Vedlegg: 8. Og øverst på vedleggene: Vedlegg 1/8 Vedlegg 2/8 osv.. Det synes jeg hvertfall ser best ut
Kristin! Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Så:, jeg skriver nederst på søknaden vedlegg:8 Og så skriver jeg øverst på hver attest vedlegg 1/8 osv. Men jeg kan jo ikke skrive ved siden av linjene i cv`en om utdanning, arbeidserfaring Lærer slik og slik: vedlegg 1, Assisten slik og slik: vedlegg 2 osv. pga. ikke plass til dette på den elektroniske Cv`en viss dere skjønner... Skal jeg da bare sende alt vitnemål/referanser osv.i en konvolutt unummerert? For hva er vitsen med nummerert når jeg ikke kan henvise til nummeret i Cv`en?? Jeg sender elektronisk cv og søknad. Søknaden skal være kortfattet om deg selv som person. Attester, referanser,osv. skal sendes i posten. Må vite alt dette...nå!!!!!! :-) :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Har de spurt etter alle attestene og vitnemålene eller bare søknad og cv? Ikke alltid man skal sende med alt, mange slike elektroniske er lagt opp til at man skal velge ut en eller to av vedleggene sine, de som er mest relevante for jobben f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå