tesseliten Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Og hvor skal dere evt? Jeg skal det og gruer meg så utrolig masse:(
Mamma til*2 jenter* Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Jeg hopper inn fra 2 trimester for å si: MASSE LYKKE TIL THERESE!!!!!!!!!!!!! I morgen har du prinsen din i hendene å Eline har blitt storesøster! Kommer til å vente på bilde inne på bloggen i flere dager fremover.. Du får si Glenn må legge ut bilde med en gang han får sjans...
tesseliten Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Ååå så koslig:) Hvem er duuu??? Jaa tenk jeg får gutten min ut i morgen, får en helt syyyk tanke:S Gruer meg jeg.. Du som skal ta KS over her, hvor skal du hen?
Mamma til*2 jenter* Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Du kjenner meg ikkje igjen her inne regner jeg med... Hadde et annet nick før jeg ble medlem her igjen( Håpefull_jente) Jeg er mamman til Charlotte Mille som ble født på samme tid som Eline! (fødte 16.september.2008) Vi pratet en del før å jeg har deg på MSN! Er en veninne av Gry Wenche(grysom her inne) http://remmelisa.blogspot.com (bloggen min) Det kommer til å gå så bra! Du slipper ialefall en lang fødsel denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå