Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg å skulle kjøpe meg bilsete på Baby Comfort i Ålesund. Når jeg var kommet halv veis hjem tenkte jeg "fikk jeg med kvitteringen?", jeg gikk bak i bilen og sjekket posen med tingene som jeg hadde handlet i, men NEI der var den ikke. Jeg ringte butikken å sa hva damen som hadde betjent meg heter og at jeg manglet kvitteringen. Damen undret seg over hvorfor jeg ville ha kvitteringen, så jeg svarte "jo hvis det skulle vise seg å være en feil på setet er det greit å ha kvitteringen", damen forsto fortsatt ikke hvorfor jeg ville ha kvitteringen og bedde meg ringe tilbake i morgen når damen som betjente meg er på jobb. Å sakt som gjort, når jeg kommer hjem og skal vise mamma setet ser jeg det, bunnen er sprukket og setet er oppskrapet. Så nå må jeg tilbake til Ålesund (3timer unna der jeg bor) å krysser fingrene for at de ikke slår seg vrang.

Så vær påpasselig med kvitteringen når dere handler damer, å sjekk setet grundig før dere forlater butikken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utrolig kjipt!! sløvt å ikke sende med kvittering, der jeg handlet babystol med base presiserte de at jeg måtte ta vare på kvittering iforhold til garanti, reklamasjon etc..

og det lønner seg også og ta kopi av kvitteringene for "sverten" på kvitteringene kan forsvinne etterhvert..

Skrevet

Jeg har meget dårlige erfaringer med den butikken.... De har utrolig dårlig service....så dette overrasket meg ikke. Jeg har hatt problemer med reklamasjon på en babycall der samt en vogn.... Håper det løser seg for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...