Gå til innhold

??(-???-?)? ?(-???-?)? ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette? Jeg ser bare noen firkanter, et par stjerner, noen paranteser og litt mer, men skjønner at jeg ikke ser hele bildet. Hva skal det forestille? Ser dere hva det er med en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser at det er 2 ansikter. Disse stjernene får jeg ikke opp. Får bare opp firkant der det liksom skal være stjerne. Ser at noen jeg har på facebooken min også har stjerner, men får ikke de opp der heller. Fikk de opp på jobb på maskina der. Tro om det er noen feil innstillinger jeg har på maskina? sorry blond at jeg bruker din tråd til å spørre om dette;)

Skrevet

hei dette er 1 stjerne, så to glade barn så ei ny stjerne. Kopiert fra en greie på fb...

Skrevet

Jeg ser med en gang hva det er bilde av :) Stjerne, 2 glade barn og stjerne igjen ;)

Skrevet

jeg også ser det, når dere skrev det....

Men min første tanke var, at nå er blond sint for ett eller annet..... hehe:))

Skrevet

Jeg er vel aldri sint?

*sutre* (hehe)

Jeg ser fremdeles ikke sammenhengen, ser bare de enkelte symbolene. Jeg har sikkert ikke visuell logikk, eller noe...

Inn med t-skje: hva er hva på symbolet?

Skrevet

det betyr at jeg er mamma til to glade barn, stjerne så to ansikter av glade barn så en ny stjerne til slutt. Blir sikkert ikke noe mer tydlig fordi om jeg forklarer noe mer....

har det slik på enkelte maskiner at det bare blir noe rart, som firkanter osv,

Skrevet

Parantesene er ansiktene, hvert sitt kinn liksom. De symbolene foran og bak parantes skal sikker være armer som barna holder opp i været, eller ører? De to vannrette strekene mellom parantesene er øyne, under den ser du en liten smilemunn og over parantesene har barna hår:)))

Det tok sin tid før jeg og så hva det var. hadde ikke sett det om ikke noen skrev at det var to glade barn, selv etter da trengte jeg litt tid og fantasi.

Skrevet

Jeg ser firkanter. Men nå, da jeg skulle svare, ser det annerledes ut i overskriftlinjen. Jeg ser de vannrette strekene som skal være øyne, og det som er hår, men ingen smilemunn.

Kanskje blond har Mac, som meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...