♥ strikkemor ♥ Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Fekk soppinfeksjon nyttårshelga og fikk ikkje tak i canesten (pille) før etter ein del dagar. Hadde då behandla med kremen, dette hjalp litt men det blei ikkje bra før eg tok tabeletten. (brukte ikkje indikatoren sjølsagt) tabletten kom i "retur" neste dag. Nå klør det som bare rakkern igjen -eg holde på å bli gal.. Eg har ikkje slutta med salva, denne har blitt brukt ofte i etterkant. Så ka gjer eg nå? Tar ein ny tablettkur, men kan det vera heilt trygt..?
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 gå og ta en ny cannesten pille kur og så kjøper du youghurt naturell og smører deg med nedentil ...slutt og vask deg med med intimvask bare dusje forsiktig med lunkent vann og klappe tørke etterpå...så er det noe som heter molkosan som man kan få på helsekosten dette er melkesyre...de har også andre melkesyre ting ...sopp innfeksjon kommer stort sett av at melkesyrebakterien i undelivet er veldig lavt. eller også gå til legen .og få en kur er ikke farlig ...men om du vil prøve det andre så er det jo bare og gjøre det.
sikat Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Kjøp en canesten kombinasjonspakning med 6 piller og krem! Eneste som funket for meg i allefall(og fikk det anbefal tav legen, ingen probelm selv om man er gravid), pakningen med bare en pille greide ikke å ta knekken på j....skapen. Nå bruker jeg naturell youghurt sånn av og til på natten, og håper det virker forebyggende
Grateful mom Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Et annet tips er å holde deg unna sukker samt kjøpe probiotika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå